Delen van een map PLUS submappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkrve

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
Wij gebruiken met een aantal gebruikers Outlook 2003/2007 + Exchange.

Ik heb netjes allemaal mappen + submappen aangemaakt onder mijn inbox.
Ik zou nu graag een van die mappen + de daarbij behorende submappen delen met iemand.

Nou kan ik die persoon wel machtigen op mijn inbox + die map.. maar dan ziet hij ook direct al mijn andere email...

Ik kan ook een map + submappen aanmaken in de "Openbare Mappen" maar het is niet handig om elke keer daar te gaan kijken. Ik wil hem gewoon ergens via mijn Email pagina kunnen benaderen.

Ik kan ook een map + submappen aanmaken in de "Openbare Mappen" en hem dan toevoegen aan mijn favorieten, of er een snelkoppeling naartoe maken, maar dan zie ik alleen de hoofdmap, en niet de submappen :(

Is er een manier om een map + submappen op een handige manier te delen met meerdere personen?

Het kan in twee stappen:
1. Maak een email folder aan naast de Inbox, dus direct onder 'Outlook Today', en maak die voor publiek toegankelijk
2. Laat iedereen jou (als complete mailbox) toevoegen via de "E-mail Accounts..." optie. Onder het tabblad Mailboxes kun je iemand toevoegen.

Diegene die jou toegevoegd hebben, zien in hun lijst met folder nu ook jou staan en al jouw publieke folder (bijvoorbeeld ook jouw kalender). Alle privé folder blijven ontoegankelijk.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan