Delen van spelen & toepassingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flaka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
Berichten
2
Goedemiddag,

Ik heb een moeilijke vraag denk ik , hoop dat iemand me kan helpen! Heb sinds enige tijd een nieuwe router ( Thomson TG787v ) kreeg je in bruikleen van de kpn bij een abbonement van het net ofzo. Ik speel dus ook pro evolution soccer online. Eerst deed die dat niet moest ik wat poorten forwarden bla bla en dat lukte me. Je moet stappen volgen en uiteindelijk kom je dan bij toolbox --> delen van toepassingen --> Een spel of toepassing aan een lokaal netwerkapparaat toewijzen. Als ik daar was kon ik mijn eigen gemaakte toepassing toevoegen aan mijn computer naam ( netwerk ). Maar nu kan dat opeens niet meer en staat er alleen maar : Gedefinieerd door gebruiker. Kan je wel IP adres ofzo toevoegen maar dat werkt dus niet meer!
Wie o wie kan mij hier uit helpen? Het heeft het dus gedaan maar van de een op de andere dag niet meer! Ik heb hem al ge-reset, al verwijdert en opnieuwe geinstalleert, maar ik kan de toepassing maar niet goed toevoegen aan het netwerk!
bedankt alvast,
 
Even een optelsom:
1. Apparaat in bruikleen (dus niet in eigendom)
2. Zelf geen firmware updates of instellingen gedaan die het apparaat om zeep kunnen helpen
3. Het heeft ooit goed gewerkt, nu niet meer
===================================================================
Bellen met de provider over je probleem, en daar mogelijk het apparaat laten omruilen.

Tijs.
 
Zoals ik al zei: hij heeft het ooit gedaan. Internet werkt prima. Kan ook op me ps3 op internet surfen dat werkt allemaal. Alleen ik krijg de online modus van PES09 niet meer aan de praat; omdat ik mijn thuisnetwerk niet meer in het rijtje zie staan van toewijzen.
 
En zoals ik al zei werkt het nu niet meer (zelfs na een volledige reset) zoals het eerder wel werkte.
Ik zou dus gewoon de provider bellen met je probleem, en het voorleggen. Het is hun apparaat.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan