• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Delete functie in map8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scorpio33

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
Delete functie van file in userform

Goedemiddag,

Ik ben nog niet zo lang aanwezig op deze site maar hij is verschrikkelijk handig.:thumb:

Ik heb al veel gebruik kunnen maken van de antwoorden die er gegeven worden op de vele vragen die er gesteld worden.
Nu heb ook ik een vraag. Ik heb de map8 VBA van Axel Hagg gebruikt en aangepast voor mijn doeleinden. Waarvoor hartelijk dank.
Maar ik zou er graag een delete functie bij in zetten.

Het gaat dus om het volgende. Als ik de functie aanroep komt de map met bestanden naar voren hiermee kan ik het bestand openen. Nu wil ik er een commandbutton bij hebben waarmee ik het gewenste bestand kan verwijderen uit de map.
Al vast bedankt voor de hulp.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoi Scorpio

Kan je eens een linkje geven naar die Map8. Dan weten wij ook waarover je het hebt ;)

Wigi

PS: dank voor het gebruiken van de zoekfunctie. Ondertussen is Helpmij een grote database geworden van vragen en antwoorden, waarvan velen gebruik kunnen maken.

Ik heb de file zelf erbij gezet. Afgelopen weekend was het om de een of andere duistere reden niet mogelijk om de file te uploaden

Laatst bewerkt:
Ik ben zelf nog ff aan het puzzelen geweest nu is dit de melding die ik krijg.

Fout 1004 tijdens uitvoering

De getalnotatie die u hebt getypt is ongeldig

Gebruik een van de ingebouwde getalnotaties.

Ik begrijp dat dit de verkeerde code is maar is er uberhaupt een code die deze vba wel kan uitvoeren?

Het gaat hier dus om het verwijderen van een excelbestand uit een map via een userform.

Bijlagen

Het is me gelukt met een kill functie.

Voor diegene die gezocht hebben bedankt.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan