Delete toets werkt niet in OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jac Art

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Berichten
224
Geacht forum,
Nog nooit heb ik zo dikwijls gebruik gemaakt van het forum als de laatste tijd.

Mijn huidig probleem:

Sinds enige tijd bemerk ik dat het bij opstellen van een bericht in Outlook Express de "delete" toets niet meer werkt. Het lijkt mij een curieus probleem, want ik zo niet weten waar dat kan worden ingesteld.

Voor de goede orde vermeld ik dat in alle andere software de "delete" toets wel werkt.

Weet het forum raad?

met een vriendelijke groet,

Jac Art
 
Kun je wat specieker aangeven wanneer de delete toets niet werkt?
is het in het beginscherm bij postvak in of in het schrijven van een tekst of in een ontvangen mail?
of doet hij het helemaal niet?
 
Delete toets werkt niet OE

Geacht forum,

Dank voor de reactie!
Mijn excuses dat ik niet wat meer genuanceerd informatie heb gegeven.

Het gaat specifiek om het opstellen van een tekst. Tik bv. het woord "tekst" in dan is het "normaal" als ik het in het midden van het woord ga staan de "kst" met de delete toets kan weghalen. Dat is thans niet het geval, derhalve moet ik nu steeds de "backspace" toets benutten om een bepaald woord of een gedeelte daarvan kan weghalen.

De "delete" toets werkt wel als ik bv in het adres of het onderwerp iets weg wil halen.

Dus het gaat enkel om het tekstgedeelte waar de betrokken toets niet werkt.

Ik hoop dat het bovenstaande thans iets meer zicht op het probleem geeft.

met vriendelijke groet,

Jac Art
 
Geacht forum,

Het probleem schijnt moeilijker te zijn dan verwacht. Derhalve is de vraag nog niet opgelost!

met een vriendelijke groet,

Jac Art
 
Geacht forum,

Het probleem schijnt moeilijker te zijn dan verwacht. Derhalve is de vraag nog niet opgelost!

met een vriendelijke groet,

Jac Art

Jac Art,
Ik heb ook nog even voor je gezocht maar als er geen hardware probleem is en je al een nieuwe installatie hebt geprobeerd compleet met verse download van en er, zoals je beschrijft alleen een probleem is in de tekst module van OE is het misschien een idee om dit probleem rechtstreeks bij Microsoft neer te leggen.
Ik heb verder ook geen idee over wat het zou kunnen zijn.
BB
 
Heb je gekeken of Word als standaard editor staat ingesteld? Heb je bijvoorbeeld ook spellingcontrole door Word wanneer je berichten gaat klaarmaken voor verzending?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan