Delivery Status Notification (Failure)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter DrPc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DrPc

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2013
Berichten
54
Hallo Allemaal,

De laatste tijd krijg ik telkens als ik een email wil versturen de volgende melding:

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.


Afzender: postmaster@mail.hotmail.com

Wat kan ik hieraan doen?
Alvast bedankt!
 
De mailbox van de geadresseerde kan vol zijn of het emailadres is onjuist of bestaat niet meer.
 
Ik heb de email naar de klantenservice van bol.com gestuurd
 
Het emailadres waar je het heen wil sturen bestaat niet meer. Vandaar dat je hem terug krijgt.
En waarom stuur je een mailtje naar bol.com?
 
Laatst bewerkt:
Allereerst bedankt voor de reacties. Ik moet een email naar bol.com sturen omdat ik een verkeerd product ontvangen heb. Ik heb via de live chat contact opgenomen met bol.com, en die zeggen dat ik een email moet sturen via dat adres. Mijn email zonder foto's deed het wel, maar met bijlage wil hij niet versturen. Ik zal een via het formulier proberen @porrelaar.
 
Probleem is opgelost. Sturen via het formulier was de oplossing. Helaas kon ik maar 2MB aan bijlages invoegen en moest ik 2 emails sturen. Maar bedankt voor alle reacties en met name Porrelaar!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan