Dell 1600 MFP+Win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stef603

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2008
Hallo,
Heb hier een Dell 1600 MFP staan die uitstekend werkte maar in windiws 7 werkt de scanfunctie niet. Kan iemand mij aan de juiste driver helpen zodat ik opnieuw kan scannen in Win7(32-bit).Alvast bedankt op voorhand. Met vriendelijke groeten,Stefaan :(

Uit de handleiding heb ik onderstaand stukje gekopieerd:

Multi-Function Printer Specifications
Item
Description

Printing method
Laser Beam Printing

Printing speed
Letter: 22 ppm (pages per minute)

A4: 20 pages per minute

Paper size
Paper tray: Letter, A4, Legal, Folio, A5, A6

Manual feeder: Letter, Legal, A4, Folio, Executive, A5, A6, A6 card, Post Card 4x6, HagaKi, Envelope 7-3/4, Envelope 9, Envelope 10, Envelope COM-10, Envelope DL, Envelope C5, Envelope C6, Envelope B5, JIS B5, ISO B5

* Min.: 3 x 5 in. (76 x 127 mm)
Max.: 8.5 x 14 in. (216 x 356 mm)

Print resolution
600 x 600 dpi (1200 x 1200 dpi)

Emulation
GDI, PC6, PCL5e, PostScript Level3

PC Interface
USB 2.0

Network Interface
10/100 Base TX

Compatibility
Windows 98/2000/NT 4.0/Me/XP/Server 2003

First printing time
Standby mode: 10 seconds

Power save mode: 50 seconds

Hieruit zou je dus de conclusie kunnen trekken...............................

Enne, jij dacht waarschijnlijk : beter op twee plekken gevraagd, dan op 1 lang wachten............... ? Klik

Laatst bewerkt:
Hoe weet je dat het scannen niet werkt, geeft de MFP of windows ook nog een foutmelding? Als je er niet te lang mee wilt blijven klooien. Voor 39 euro heb je een splinternieuwe glimmende MFP bij de computerboer op de hoek. En die scant/print voor een fractie van de prijs van je dell MFP waarschijnlijk nog op een hogere resolutie ook.

Maar geeft hij een foutmelding? Ik kan me uit een voorgaand vergelijkbaar issue herinneren dat wanneer men op de scan knop drukte, een vreemd apparaat dus de scan executable in windows probeerde uit te voeren en dat vind windows niet leuk.

Als je vanuit de software scant, werkt het dan wel? Geef de executable, die de scanner probeert aan te spreken op het moment dat je op de scanknop drukt, eens administrator rechten en Windows XP compatibility?

Ja hij geeft een fout dat de device is not ready. Check if its turned on. Hij doet dit zelfs als ik op de scanknop druk op het apparaat. Als ik het doe vanuit software zet hij. Device is not ready.
Stefaan

Bedankt voor alle reacties. Probleem is opgelost. Geinstalleerd in compabiliteit van xp ipv vista.
Stefaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan