dell d520

Status
Niet open voor verdere reacties.

eepj

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2010
Berichten
7
beste bezoekers,ik heb een dell d520
nou wil ik bijv drivers of andere programma downloaden,probleem is dat bij het kiezen van het opslaan van de driver start de laptop opnieuw ,iemand een idee wat het zou kunne zijn.

dell d520 windows vista

bedankt
 
Zet allereerst de herstart uit bij fouten:
  • Start -> Uitvoeren -> sysdm.cpl
  • tabblad Geavanceerd
  • Klik op Instellingen bij Opstart- en herstelinstellingen
  • Vink vervolgens "De computer opnieuw opstarten" uit bij systeemfouten


Wanneer je nu een gedownload bestand op zult willen slaan, zal de computer niet herstarten en waarschijnlijk met een melding komen..

Kijk dan ook op het moment wanneer de fout plaatsvind, of je informatie kunt vinden in de in de logboeken?
Klik op Start -> Uitvoeren -> eventvwr.msc
Post de inhoud v/h logfile op het forum
Succes
 
bedankt voor de reactie,heb gedaan zoals je het vermeld heb,via uitvoeren en het vinkje bij automatisch opnieuw opstarten verwijderd,echter wilde ik mozilla downloaden en de laptop starte opnieuw,meer tips??
 
Kijk dan ook op het moment wanneer de fout plaatsvind, of je informatie kunt vinden in de in de logboeken?
Klik op Start -> Uitvoeren -> eventvwr.msc
Post de inhoud v/h logfile op het forum
 
heel gek,ik heb gewoon een update laten doen via de website van windows,en er was een programma genaamd brontok of zoiets die de oorzaak van het probleem was,ik kan nu downloaden en installeren,ik heb nog wel een probleem op een andere laptop hp nc 6000 de melding, failed to kernell library,

ik heb begrepen dat het een probleem is in de dll drivers,enig idee hoe deze op te lossen,,
bedankt
 
Om het probleem op te lossen, gebruik de Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable Package om de runtime libraries (softwarebibliotheken) te installeren.

Download Microsoft Visual C ++ 2005 Redistributable Package (x86)

Download Microsoft Visual C ++ 2005 Redistributable Package (x64)

Dat zijn softwarebibliotheken die worden gebruikt door programma's die in datzelfde Microsoft Visual C++ zijn geschreven. Die programma's kunnen om specifieke versies van de bibliotheken vragen, dus draai Windows Update om ook de laaste versie (volgens mij 2008) te downloaden/installeren
 
ok bedankt, heb je ook misschien een paar goede en gratis programmatje voor het verwijderen van trojans enz....
 
ok bedankt, heb je ook misschien een paar goede en gratis programmatje voor het verwijderen van trojans enz....

Ja klik op de onderste link in mijn handtekening..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan