Dell dimension 2100 kast stekker probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

waerdteddy

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
ik heb een prachtig mooie dell dimension 2100 kast waarvan het moederbord en de voeding vervangen moet worden.

ik heb een ander moederbord liggen dat past, maar de stekker die van de kast op het moederbord geplaatst moet worden ( voor de aan en uitknop etc ) is afwijkend van hetgeen op het moederbord past ( dus gaat het zo niet werken ).

Tegenwoordig hebben alle kasten losse stekkertjes voor PCreset etc, maar deze kast heeft een stekker aan een stuk.

weet iemand hier een oplossing voor ??????

Misschien moet je dan de stekker losknippen en hier losse stekkertjes of klemmetjes opzetten.

Misschien moet je dan de stekker losknippen en hier losse stekkertjes of klemmetjes opzetten.

dat gaat niet want het zijn zulke kleine stekkertjes daar heb ik geen tangetje voor een ook geen stekkertjes, als ik die wel zou hebben dan nog zou ik niet weten welke draad waarvan is , dus dat is de oplossing niet helaas.

Je zou eens kunnen vragen bij een computerzaak of ze daar verloop stekkers voor hebben. En als ze dat niet hebben weten hun misschien een andere oplossing.

contoleer eerst of je nog garantie op je systeem hebt zitten, als je bij dell zelf een moderbord erin gaat zetten, dan ben je je garantie kwijt en krijg je geen support meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan