dell dimension 2400 desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

zaandam

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2008
Goeie middag,mijn vraag.
wij hebben een dell dimension 2400,toen wij thuis van vakantie kwamen,hadden wij geen verbinding met internet dmv wireless usb adapter van linksys,na controle van de usb stick bleek dat deze nog goed was maar dat het aan de computer lag,wij krijgen ook steeds de melding ,
Er is een fout opgetreden tijdens het laden van
C:/windows/systeem32/84c25633.d58f-ba67-f316-a232a199d91b/dll kan opgegeven module niet vinden.
Mijn vraag nu ,ik wil mijn computer terug brengen naar fabrieksinstellingen,omdat wij verleden jaar verhuist zijn weten wij niet meer of er een CD van dell bij zat om de boel te installeren,of dat dit nodig is,ik wil gewoon de computer gewoon weer opnieuw installeren.
Wie kan mij adviseren,ook omdat de wireless verbinding met de usb adapter niet lukt.
Met vr gr Rob

Als er XP opzit zou je van iemand een OEM schijf van XP kunnen lenen.
Dit is een volledige versie,aangezien dell er nooit een volledige versie bij de computer levert.
Die werken altijd met recovery partities.

Dank je wel voor je reactie Palomino, Ik ben helaas nog niet zo thuis in de computerwereld,mijn vraag is dan ook wat is een OEM schijf van XP ? , is het een bepaald type schijf en pakt deze schijf dan ook de juiste drivers van Dell.

Dank je wel voor je reactie Palomino, Ik ben helaas nog niet zo thuis in de computerwereld,mijn vraag is dan ook wat is een OEM schijf van XP ? , is het een bepaald type schijf en pakt deze schijf dan ook de juiste drivers van Dell.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan