Dell e520 Casemod

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloxke

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2007
Heej iedereen,

Ik heb al een paar vragen gesteld op dit forum,en ik ben maar gewoon aan de gang gegaan. Ik ben over het eindresultaat best te spreken. Het is maar een kleine mod, maar misschien wel de stap naar iets groters. Zie plaatjes. Ik heb een 3-kleurig ledje gepakt, (die ik ook kan mengen, dus ik heb 7 kleuren) het Dell logo losgemaakt en ruimte tussen de kast en het logo gemaakt, een gaatje in de kast geboord en daar het ledje doorheen gedaan. Wat vinden jullie?:thumb::love:

Bijlagen

• blauw.JPG
    blauw.JPG
    24,3 KB · Weergaven: 68
  • geel.JPG
    geel.JPG
    23,9 KB · Weergaven: 65
  • groen.JPG
    groen.JPG
    24,1 KB · Weergaven: 44
  • licht blauw.JPG
    licht blauw.JPG
    22,5 KB · Weergaven: 74
  • rood.JPG
    rood.JPG
    23,4 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:
hier de andere kleuren en het totaalplaatje.

Kijk hier wel mee uit, want zo gauw dat je een gaatje in het plastic boort, ben je je garantie denk ik kwijt

Bijlagen

• paars.JPG
    paars.JPG
    24,2 KB · Weergaven: 46
  • wit.JPG
    wit.JPG
    24,2 KB · Weergaven: 50
  • DSCN2592.JPG
    DSCN2592.JPG
    25,6 KB · Weergaven: 61
Heb je die fancontroller ook zelf gemaakt?:shocked: Maar wel mooie kleurtjes hoor, dat maakt hem gelijk een stuk leuker :D Wat kost zo'n multicolor led? En hoe stel je die kleur in dan?

Ja fancontroller heb ik zelf gemaakt, zie hier
Die led heb ik van iemand gekregen, ik denk dat ze zo'n 2 euro per stuk zijn.Als je even googled denk ik dat je ze wel vindt.

Aan het ledje zitten 4 pootjes, een voor de min, een voor de kleur blauw, een voor de kleur rood en een voor de kleur groen.
Ik heb een printplaatje gemaakt met 3 schakelaars, een voor rood een voor blauw en een voor groen. Als ik bijv de schakelaars van rood en blauw tegelijk aanzet, krijg je paars. Zo kun je de kleuren combineren:thumb:

Ben creatief, zo heb ik de afstand tussen het plastic van mn kast en het logo van blik gemaakt door er kleine elastiekjes voor een plaatjesbeugel tussen te doen(had ik nog over na mijn behandeling):p. Je ziet er niets van omdat die doorzichtig zijn

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan