dell GX260harde schijf krijgt geen stroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickznutz

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2010
hoi :d ik ben nieuw hier en zit met een probleempje, ik ben de trotse bezitter van een Dell GX260, heb het beestje al een tijdje en heeft altijd goed gewerkt, maar nu heb ik hem uitgezet en wil hem weer opstarten maar het lijkt alsof de harde schijf en de cdrom drive geen stroom krijgen, de voeding is goed, fan draait, oh enne de 4 controle lampjes achterop de puter branden ook niet dus ummm wat kan dat zijn? keb alle draden gecheckt en alles lijkt goed....

4 controle lampjes? 2 daarvan minstens zijn van de netwerkkaart, dus conclusie is vlug gemaakt denk ik (?) voeding die kapot is. onlangs nog eens een stroomstoring of stroomuitval gehad?

krijg heel even in het scherm geen signaal blah blah en dat is het, fan van de voeding draait gewoon en voeding wordt ook warm

oh enne, ik heb de Heat Sink/Blower dinges schoongemaakt en toen starte hij niet meer op.... hoor de harde schijf niet, nix....

bij mij doet niets het meer, alleen de fan van de voeding draait, ik hoor de harde schijf niet opstarten, krijg alleen "no signal" in mijn scherm en de power knop is oranje verlicht, alle 4 de lampjes ( diagnose ) branden NIET! heb de batterij vervangen, alles ge-checkt maar nog steeds niets, beetje raar omdat ie het even daarvoor nog wel goed deed.... kan iemand mij helpen? desnoods een antwoord naar mijn email :) nickznutz@yahoo.com :)
alvast bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan