Dell Herinstallatie CD-ROM XP HOME

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
1.666
Hallo,

3 jaar geleden een Dell Dimension 2300 aangeschaft, waarbij je een herinstallatie cd-rom kreeg om xp home opnieuw te installeren,

Geval is, er is nu een nieuwe pc gekomen, en Dimension 2300 gaat naar zusje, alleen wil ik xp opnieuw op de pc zetten, en de hardeschijf gelijk formatteren

Ik stop die cd-rom erin, boot van de CD, is het de Zweedse versie?!!!?! :evil: :confused:

Wat is dit voor bull****,

Vraagje, wat kan ik nu doen, ik heb een certficaat van echtheid maar geen NL Cd-rom, ik heb geprobeert om een ISO te downloaden (als torrent) alleen dan heb ik een download snelheid van 4 kbps, beetje weinig aangezien de iso 560 mb is.

Andere manier om aan een NL versie te komen? Zou ik Dell hierover kunnen bellen?? dit vind ik namelijk niet normaal
 
Ik vind dit wel erg typisch... een zweeds exemplaar..
Ik zou even contact opnemen met Dell...
 
Ja, wil ik ook doen, alleen nog even uitvogelen hoe,

Misschien iemand die kopietje van home edition wil maken en hem naar mij op wil sturen :D als dit tenminste mag, tegen kleine vergoeding, of als me downloadspeed nog omhoog gaat zal dat mooi zijn
 
Ik zou morgen wel even bellen, weet niet of ik kan mailen ga ff die site afstruinen
 
Geregeld, Dell maandag gebelt, ze vonden het heel raar dat ik een zweedse versie hadden en ik zou binnen 2 dagen de NL versie in huis hebben, 2 dagen verder (vandaag) en de cd-rom is binnen :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan