Dell Inspiron 620+upgrade geheugen.Of een ander systeem??

Status
Niet open voor verdere reacties.

joelvv

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2011
Hallo! Ik ben van plan een Dell Inspiron 620 aan te schaffen, alleen vind ik de 2GB geheugen wat aan de lage kant. Weet iemand of dit bij een Dell pc mogelijk is om uit te breiden? En is Dell überhaupt een goede keus qua prijs/kwaliteit, of kan ik beter bv. via tweakers een budget systeem kiezen? Ben niet heel technisch, dus een kant-en-klaar systeem heeft wel mijn voorkeur.

Hier de link van de Dell die ik bedoel:

http://www.dell.com/nl/p/inspiron-620/pd?cs=nlepp1&oc=d006211&model_id=inspiron-620

Welkom op Helpmij...

Ik ga verder geen uitspraken doen over welk systeem je zou moeten nemen.?Mocht je daar meer vragen over hebben dan dan kan ik beter dit topic verplaatsen naar aankoop nieuw syteem/upgraden.
Wat betreft je vraag over het geheugen van het dell systeem..dit is mogelijk:
Memory Type: DDR3 PC3-10600, DDR3 PC3-12800, DDR3 (non-ECC)
Maximum Memory: 8GB
Slots: 2
Each memory slot can hold DDR3 PC3-10600, DDR3 PC3-12800 with a maximum of 4GB per slot.*

Dank voor de snelle reactie! Mooi dat ik 'm uit kan breiden. Als je dit topic zou kunnen verplaatsen, graag (zocht al even, maar kon niet vinden waar ik deze vraag het best kwijt kon). Ik ben namelijk benieuwd wat mensen van dit systeem vinden, en of het waar voor m'n geld is.

Topic heb ik verplaatst en de titel dan ietwat aangepast.Er zijn vast wel andere leden op het forum die jou syteem(of evt een ander)wellicht even willen beoordelen voor je.

Succes met je vraag:thumb:

Wat ben je van plan met je nieuwe pc te gaan doen? Internetten, msn en tekstverwerken of ook gamen?

Voornamelijk gewoon internetten, films download/kijken. Ik wil in elk geval dat hij voldoende tegelijk kan, niet meteen langzaam wordt als ik 3 programma's tegelijk draai (iTunes, Chrome etc.). Gamen hoeft niet echt, misschien af en toe een wat ouder spel van een paar jaar terug.

Zou je dit voor de zekerheid nog even willen invullen:

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

Budget - max 400
Doel - Internet+Email, studie gerelateerde bezigheden, films/muziek downloaden en kijken/luisteren, misschien af en toe een wat ouder spel spelen
Omgeving - Stil
Assemblage - Liever kant-en-klaar, maar zelf in elkaar zetten kan ik wel
Besturingssysteem - Windows 7
Opties / randapparatuur - Heb al een monitor, boxen, muis & toetsenbord, verder niets nodig.

Of misschien moet ik het wat globaler maken: zijn de systemen van Dell over het algemeen goed, of kan ik beter elders kijken? Ik heb tot nu toe nog geen ervaring met dit merk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan