Dell Inspiron computer maakt veel herrie. (Inspiron 570 MT : AMD Athlon II X3 435)

Status
Niet open voor verdere reacties.

markies95

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2010
Goedeavond,

ik heb een tijdje geleden voor mijn opa en mijn tante een dell inspiron (Inspiron 570 MT : AMD Athlon II X3 435(2.9GHz,1.5MB)) besteld,
nu werkt die van me opa prima, maar die van me tante maakt een herrie,
ik heb de kast open gemaakt om te kijken of er wat los zat, maar dat was niet het geval, telkens als je de pc opstart dan hoor je net of die continu een dvd zwaar aan het afdraaien bent?

op het moment als je er een zwaar boek oplegd of je druk met je hand links onder aan de voorkant, dan is het geluid weg.

ik heb dell inmiddels gebeld, maar die zeggen dat ik een specifiek onderdeel moet aangeven wat dan vervangen kan worden.

Wie kan mij helpen???

Met vriendelijk groet,
Marc-Jan

Hallo Marc-Jan
Je hebt de kast open gehad,maar heb je de pc dan niet aangezet zodat je goed kunt horen en bekijken welk onderdeel er lawaai maakt?

Zo zou je er toch achter moeten komen en dan reageren met een oplossing/vervanging.
Dus kast los en alles eens goed bekijken en post het eens wat het is.

bedankt, ga ik dat zometeen even doen.

Ja is goed!

Met vriendelijk groet,

late reactie op Dell Inspiron Computer maakt veel herrie

Hier dan mijn antwoord;

na nog een x Dell te hebben gebeld. zeiden ze we sturen nu een hardisk naar u op plus een doos. maak een kopiie van je harde schijf en doe de pc in de doos, als u dan belt komen wij deze ophalen, hij gaat nu naar duitsland voor reparatie wanneer, die niet te repareren valt, krijgt ze een nieuwe pc.

dus na 4 telefoontjes en een hoop gezeur, toch dit goede bericht.

Mvg

Marc-Jan

Nou dat is toch netjes,al kost het je moeite.
Alleen is ie wel een tijdje weg...;)
sucses ermee:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan