Vandaag is de hardeschijf van een laptop hier overleden. Laptop startte niet meer op en bleef elke keer rondgaan in de (opstart)herstelmodus. Opnieuw windows installeren lukt ook niet. HD verwijdert en aan ander systeem gehangen. Helft van de bestanden mist, wat voor mij duid op het overlijden van de schijf (samsung spinpoint 320gb)
Nu heb ik vandaag een HD van een andere laptop in deze dell laptop geschroefd (seagate 160gb) + windows opnieuw geinstalleerd. Ging prima, tot het opstarten. Blauw scherm met; check voor virussen of check de harddisk.
Of ik heb nu heel erg veel pech en twee overleden HD's, of zou er ook iets anders met de laptop aan de hand kunnen zijn.
Gaat om een Dell studio, iets meer dan een jaar oud.
Nu heb ik vandaag een HD van een andere laptop in deze dell laptop geschroefd (seagate 160gb) + windows opnieuw geinstalleerd. Ging prima, tot het opstarten. Blauw scherm met; check voor virussen of check de harddisk.
Of ik heb nu heel erg veel pech en twee overleden HD's, of zou er ook iets anders met de laptop aan de hand kunnen zijn.
Gaat om een Dell studio, iets meer dan een jaar oud.