Dell laptop kan niet uit standby komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

svvner

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2010
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn Dell studio 1558. Het is echt een fijne snelle laptop alleen volgens mij zijn werken de stuurprogramma's niet goed ofzo:( Ik heb dan ook het probleem dat als ik eenmaal in standby of hybernate zit de laptop er niet uit kan komen.
Volgens mij is het zo dat alle hardware uitgeschakelt word als je in standby gaat? Alleen bij mij start hij opzich wel op alleen het beeld blijft gewoon zwart als ik uit standby kom. Ik heb de nieuwste bios update gedaan die is nu versie a/10 en de videokaart is een ati HD 5470 met stuurprogramma 8.742-100601a. Ik hoop dat iemand dit herkent en de oplossing hierop weet

alvast bedankt

Dennis

win xp
win vista
win 7?

dus zowel standby & hibernate komt hij niet meer tot leven (zwart beeld)?

standby blijft HW actief

hibernate = slaapmodus

Laptop draait op windows 7, en kan blijft in bijde standen opzwart scherm. is er nog meer dat je moet weten?

black screen of death noemt dat... als er enkele een beweegbare muis is.. internet staat er vol van.. Of heb je zelfs geen muispijltje?

Nee bij mij staat er zelfs geen muis helemaal niks, maar volgens mij is dit een bekende fout bij deze dell. De drivers liggen elkaar waarschijnlijk niet. Maar ik weet het ook niet precies.

Beste,

Ik heb ondertussen hetzelfde probleem.
Heeft u hier al een oplossing voor?

mvg
Jeroen M

Welkom JRMA,

Je reageert in een topic ouder dan 3 maanden, het is niet de bedoeling deze omhoog te halen. Wegens de leeftijd van het topic gaat er een slotje op.
Uiteraard kun je een nieuwe vraag openen en daar je probleem voorleggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan