Dell laptop luidspreker

Status
Niet open voor verdere reacties.

rwillem1

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2004
wie kan mij helpen aan een linkerluidspreker voor een Dell Latitude C600 laptop?

Indien je nog garantie hebt, kan je Dell zelf toch inlichten? Heb je geen garantie meer, dan kan je zoiezo je laptop ter reparatie aanbieden bij Dell zelf. De kosten zijn dan natuurlijk voor jouw.

Ik denk niet dat je snel een los speakertje voor deze laptop via een particulier kan overnemen ofzo.

Hallo

Heb nog diverse reserveonderdelen liggen van portables .

Niet echt van betrokken merk , maar indien dit mechanisch mocht passen en ze van de juiste impedantie zijn , mag je ze gerust hebben hoor .

Geef eens afmetingen en impedantie , dan kijk ik of dit ertussen mocht zitten.

Peter

speakertje

Peter
het speakertje meet 16 bij 36 mm
er staat geen impedantie of vermogen op.
Ik heb een fotootje meegestuurd
bekijk het maar eens

PA020001.JPG

Hallo

Hierbij foto van wat ik heb liggen...

Afmetingen 40mm op 20mm speakertjes , deze zitten in een plastic behuizing , welke je met wat m.c. gyver werk kunt verwijderen met afmetingen 60 mm op 20 mm.

Impedantie 8 ohm .

P.s.: dergelijke speakertjes sneuvelen niet echt snel , heb je deze al eens gecontroleerd d.m.v. multimeter ??

Peter

Bijlagen

• P1010085.JPG
    P1010085.JPG
    53,4 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
klopt peter
op het eerste zicht lijkt het nog in orde, zal het morgen op mijn werk laten uitmeten.
indien het niet stuk is, zou het misschien de versterkeruitgang zijn, moelijk te vervangen denk ik vermits deze vermoedelijk op het moederbord vastzit.
roland

Hallo

Indien betrokken portable een line-out bezit , dan zou ik persoonlijk eens een paar actieve boxen "met ingebouwde versterker" aansluiten .

Zo weet je direkt of de eindtrappen in de p.c. nog o.k. zijn.

Peter

Bedankt Peter
ik heb een paar kleine boxen (die aan een mp3 speler hangen) aangesloten op de microphone/speaker uitgang en...beide uitgangen werken perfect.
Wil dit zeggen dat de interne versterker ok is?
rol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan