DELL latitude c600 met WIFI

Status
Niet open voor verdere reacties.

PE1GVQ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2009
Beste mensen ik hoop dat jullie mij wat hulp kunnen geven.

Ik zit n.l. met het volgende, in de dell latitude waar ik nu mee werk zit een wifi kaartje, als ik het klepje aan de onderkant van de laptop verwijder zie ik het kaartje met antenne zitten, het model is 3CN34C1556, ik heb op internet gezocht maar niets gevonden. Het probleem is dat, de wifi niet gevonden wordt, en of ik in de bios iets moet aanzetten, kan best maar wat, ook met everest gekeken, maar everest ziet ook niets wat op wifi lijkt. wat kan ik doen om dit aan de praat te krijgen, ik internet nu met een extern kaartje, gaat ook goed hoor, maar als het met wifi kan wat er standaard op zit waarom dan niet.

Ik hoop dat iemand kan helpen,

Alsvast mijn dank..

Je zegt niet veel, dus er volgt een algehele instructie:

je kan in de bios kijken of de WiFi module is uitgezet of niet.

Je kan in Windows in apparaat beheer kijken of er twee verschillende draadloze netwerk adapters zijn.

Wifi adapters kunnen of met Windows geconfigureert worden, of met een extra tool, maar niet met allebei tegelijkertijd.

Veel plezier bij het uitzoeken!:thumb:

Ik meen gelezen te hebben dat bij deze laptop of de draadgebonden of de draadloze adapter ingeschakeld kan zijn. Niet tegelijkertijd. Warschijnlijk dien je dus inderdaad in de bios te kiezen welke adapter je wilt inschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan