Dell Latitude C600

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelimeck

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Berichten
562
Hallo, ik wil de volgende laptop kopen, is dit een goede voor huiswerk (Word) en een spel en internet?

Dell Latitude C600

Een fijne laptop voor de niet veeleisende gebruiker. Ideaal voor tekstverwerken, mailen en internetten
http://www.pc4everyone.nl/admin/module_filemanager/upload/img_products/Dell%20Lattitude%20C600%20notebook_List.jpg(een afbeelding v/d laptop)

SPECIFICATIES:
  • Intel Pentium III 1,0ghz
  • 512MB RAM
  • 20GB Harddisk
  • CD-ROM
  • 14 inch beeldscherm
  • USB 4x
  • Microsoft Windows 2000
  • 12 maanden garantie

Is dit oké?
Bedankt!:thumb:
GROETJES MARTIJN;)

P.S: Weet iemand of het touchpad handig is? TNX!
 
Laatst bewerkt:
Spellen issie niet echt geschikt voor,

Processor is niet een van de snelste, teweinig geheugen, en zo uit mijn hoofd een 8 mb ati mobility kaartje

Ik weet niet hoeveel je er van plan bent voor te betalen maar ik hoop niet teveel

Daarnaast heeft dit type een fabricagefout waardoor de muis aanwijzer spontaan naar een bovenhoek springt en daar blijft. Voor reparatie zal de hele module vervangen moeten worden. Als dat al eens gebeurt is is hij wel goed maar wees voorzichtig met de aanschaf
 
oké

dus, er zit een fabricagefout in, waarom verkopen ze hem dan??
ze vragen er 179 euro voor in de winkel. nieuw
 
Het kan zijn dat het defecte onderdeel hier al in vervangen is geweest (betreft de touchpad module)
en het waren natuurlijk ook niet alle C600's die verkocht zijn, en degene die het probleem hebben/hadden het ook niet meteen maar na verloop van tijd

(mijn werkgever had ze ook zo'n tig jaar geleden)
 
Laatst bewerkt:
Op marktplaats worden ze verkocht voor prijzen tussen de 100 en 199 euro dus redelijk markt conform

Gewicht? durf ik zo niet te zeggen ik zal morgen eens voelen (heb er vast nog wel 1 in de kast liggen :)) opt internet zeggen ze 2.2 Kg
 
ik zou deze pc niet kopen.... het is echt te slecht voor spellen ( welke wil je spelen?)

verder is 20g hardeschijf echt VEEL te weinig.
ikzelf heb 160G en dat heb ik binnen een half jaar vol gekregen met een paar spellen (4, waarvan 1tje 10G is, dat wel) en mijn school documenten.....

Dus ik raad je aan een betere pc te zoeken
 
Oke,bedankt!
Ik zal even zoeken, en als jullie willen nog ff kijken als ik er 1 vindt of deze goed is.
Heel erg bedankt, en ik hoor het wel!

Ik ga nu kijken voor een andere!

Groetjes,
Martijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan