Dell latitude D500 donker beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

JurjenNN

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2009
Mijn Dell Latitude D500 heeft een donker beeld. Mijn shop vertelde mij dat raparatie ca. 5 weken duurt en ongeveer 300 euro gaat kosten. Na enig speurwerk op internet kwam ik er achter dat waarschijnlijk de LCD inverter stuk is. Weet iemand of dit (zonder al te veel technische kennis) zelf te repareren is en wat de kosten ongeveer zijn?

BVD!

Beste,

Is vrij goed te doen, met een beetje speurwerk op internet heb je zo een manual te pakken. Had een inverter besteld via ebay, slechts 20 euro. Bleek bij aankomst (uit hongkong) defect, moest m eerst terugsturen (weer 20 euro) en kon dan weer 3/4 weken wachten. Heb 'm daarna maar besteld bij Almedo.nl voor 35,- (en had m volgende dag in huis).

Dit is zeer zeker zelf te doen, mits je voorzichtig en secuur tewerk gaat.
Zal eens even zoeken.
€ 300,- is nogal wat.

Ype was me net voor.
Heb zelf nogal eens een inverter in Hong Kong, USA of GB gekocht en nooit fout gegaan.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties. Ik ga hem zelf fixen denk ik. Bestel het onderdeel niet op ebay, heb daar een keer een dvd besteld en betaald en nooit gekregen. Ik kijk wel ff op almedo.nl een of een andere webshop. Hoop dat reparatie lukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan