dell latitude

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathieuvanstroe

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
Ik wil er nieuw windows opzetten maar dat doet hij niet als ik de cd er in doe.Ik heb deze gekregen waar wel xp op staat maar een hoop dingen doen het niet.Is het mogelijk om de schrijf te formateren.Zelf niet zo bekend met laptop.

Hoi,

Heb je in de bios de cd-rom speler als first boot gezet?

Modag

Hoi,

Heb je in de bios de cd-rom speler als first boot gezet?

Modag

ja hij boot wel van cd, dan zegt hij vanaf cdrome starten dan ja.Hij gaat draaien en dan mist hij iets wat niet op de laptop staat?????

Laatst bewerkt:
Hoi,

Maar je kan niet zien wat hij mist ,en is de xp cd-rom nog wel in orde

Modag

nee dat is het vreemde.Cd waar windows is oke want als het het op mijn pc doe wil die gelijk instaleren.Het vreemde is ook als je deze computer doet bij de laptop dan zie ik ook niet het windows teken bij de cdrome

Hoi,

Zou de cd-rom speler niet helemaal in orde zijn ?

modag

en dan mist hij iets wat niet op de laptop staat?????

Kan je details geven over wát er precies gemist wordt?
Ik zat ook al aan sata drivers te denken.

Kan je een andere CD proberen van een vriend misschien, en als dat werkt, alsnog je eigen code invoeren?

ik heb een goede windows en als ik deze wil instaleren krijg ik dit in het scherm:

Kan het betand\i386\nrtkrn.exe niet in het geheugen laden.
foutcode 47872
setup kan niet door gaan

deze windows werkt wel want we hebben er een andere pc ook mee geinstaleerd en deed het goed

Wat voor een versie is die XP eigenlijk, toch geen upgrade of zo?
Verder ben ik het spoor hier bijster. Hopelijk weet iemand anders een oplossing vvoor je.

Ik heb het zover voor elkaar dat ik kon formateren en nu het volgende ik heb een floppydrive maar die moet ik dan verwisselen met de cdrome om widows 98se voor het opstartfloppy en dan moet ik weer verwisselen met de cdrome.En dan gaat het niet om win 98se te instaleren.Wie heeft nog wat raad???????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan