Dell luidsprekers met sub aansluiten op MacBook Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

spacer225

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2007
Beste helpers,
Ik dacht groene plug aansluiten op koptelefooningang van m'n MacBook Pro, stekker netsnoer van de sub in stopcontact en voila, er is geluid..
Maar helaas blijft het muisstil en komt er geen geluid uit de 2 Dell speakertjes.

De instellingen in het paneel geluid heb ik op uitvoer gezet maar verder dan dat en zonder resultaat kom ik niet.
Veel ervaring met Mac heb ik nog niet maar ik hoop dat een van jullie mij verder kan helpen.

Hartelijke groet,

Hans

Voor als het probleem nog niet opgelost is...

Je hebt dus een speaker set van Dell, kun je vertellen welk type?

Je hebt waarschijnlijk een subwoofer met daaraan een snoertje met groen stekkertje en een snoertje naar de speakers.
Als het goed is staat in "systeem voorkeuren / Geluid" op tabblad uitvoer dat het geluid via de interne speakers gaat. --->>> http://members.quicknet.nl/jjw/Helpmij.nl/Geluid instelling.pdf

Als je nu eens de groene stekker in de goede uitgang stopt (let op er zitten 2 uitgangen naast mekaar) dan zie je in dat scherm de tekst veranderen naar koptelefoon? Klopt dit?

Hallo jjw,

Ik heb geluid hoor! Het probleem was dat ik de speakers niet had aangezet....:o

Beetje dom..

Bedankt voor je reactie :thumb:

Hartelijke groet,

Hans

Voor als het probleem nog niet opgelost is...

Je hebt dus een speaker set van Dell, kun je vertellen welk type?

Je hebt waarschijnlijk een subwoofer met daaraan een snoertje met groen stekkertje en een snoertje naar de speakers.
Als het goed is staat in "systeem voorkeuren / Geluid" op tabblad uitvoer dat het geluid via de interne speakers gaat. --->>> http://members.quicknet.nl/jjw/Helpmij.nl/Geluid instelling.pdf

Als je nu eens de groene stekker in de goede uitgang stopt (let op er zitten 2 uitgangen naast mekaar) dan zie je in dat scherm de tekst veranderen naar koptelefoon? Klopt dit?

Dom bestaat niet, menselijk zijn wel haha. En dat zijn we gelukkig allemaal.

Vergeet niet de vraag nog op status opgelost te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan