dell optiplex 745 SFF met probleempjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter GerV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GerV

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2015
Hallo,

ik heb nadat ik een nieuwe harde schijf in de dell geplaatst heb wat probleempjes. Ik heb windows Prof 7 sp1 geinstalleerd en daarna de drivers die ik op de dell en intel site kon vinden

Nu heb ik bij diverse internetpagina's het probleem dat de foto'tjes ed niet/niet volledig worden weergegeven en dat de meeste downloads als corrupt worden aangegeven.

Heeft iemand enig idee hoe ik deze problemen kan oplossen?

Alvast bedankt.

Ger V

32 bit versie en ik gebruik google (chrome) maar ook bij IE heb ik dit.

De drivers van dell heb ik geinstalleerd en van intel de drivers voor de Intel Q963\Q965\G965 Graphics Controller.

Zal vanavond de chipset van Intel eens proberen,. Heb nu die van Dell geinstalleerd.

Ger V

Die zijn ook goed hoor, tis alleen een info file en daar ligt het niet aan, de file is om windows te laten weten welke hardware achter de chipset hangt.

Nadat ik van alles nog eens geprobeerd heb blijkt dat firefox wel goed gaat. Het probleem met de afbeeldingen heb ik alleen bij Chrome en IE.

In de bijlagen zie je hoe de afbeelding eruit ziet met firefos en met chrome. Heeft iemand een idee wat ik aan de instellingen van Chrome moet veranderen om volledig beeld te krijgen.

Bijlagen

• chrome.PNG
    chrome.PNG
    53,4 KB · Weergaven: 46
  • fire.jpg
    fire.jpg
    35,6 KB · Weergaven: 44
Hierbij de gegevens.

Bijlagen

• periform.PNG
    periform.PNG
    58,6 KB · Weergaven: 41
  • periform 2.PNG
    periform 2.PNG
    24,2 KB · Weergaven: 50
Java 8 update 60 is geinstalleerd. Ik heb in IE de pagina op comptabiliteits weergave gezet en heb nu wel goed beeld. Is zoiets ook mogelijk voor Chrome?

ik heb (in mijn ogen) iets vreemds gevonden bij apparatenbeheer.
Normaal staat achter de diverse componenten bij eigenschappen de tekst "dit apparaat werkt correct".
Echter bij een 5 tal staat de tekst "er zijn geen stuurprogramma's geinstalleerd". Als ik dan laat zoeken naar bijgewerkte stuurprogramma's krijg ik de melding dat er geen betere gevonden zijn.

In de bijlage heb ik bij deze 5 er een geel vlak voorgezet.

Hoort dit zo of gaat alles hierdoor fout?

Bijlagen

• sijsteemapparaten 2.PNG
    sijsteemapparaten 2.PNG
    23,3 KB · Weergaven: 43
Gaf al eerder een link naar Dell, kun je laten zoeken naar drivers, of je gebruikt die voor Vista.
En zit er geen 3e party videokaart in?

die heb ik allemaal geinstalleerd. alleen een asset utility driver niet want deze wil een diskette hebben. Er zit geen andere video kaart in.

Ik begrijp er steeds minder van. Druk ik toevallig op incognito gaan in Chrome openen de internetpagina's allemaal perfect. Ik heb de historie verwijderd (incl cache) maar als ik in de normale mode de pagina's open zijn ze incompleet.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Blijkbaar ligt het dus niet aan de grafische kaart of stuurprogramma's en moet ik de vraag waarschijnlijk elders plaatsen?

Ik sluit deze topic en stel de vraag in het software forum.

Bedankt allen voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan