dell pc bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

glitch2

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005
Ik bestel voor het eerst een dell pc , en ik loop vast bij het onderdeel modem ,
daar staat standaard geen modem
en dan kan je kiezen voor een Dell V92 56kbps Data/Fax modem , maar mijn vraag is wat is dat dan de modem ?
is dat zeg maar de netwerk kaart , kortom als ik die modem niet kies dan heb ik geen ingang voor bijvoorbeeld een utp kabel ?

die 56 k modem is voor inbellen met de telefoon voor lan moet je een netwerk kaartje hebben

ok maar uhm

er zit toch wel utp ingang in voor kabelmodem ?
de vraag was dus zeg maar , bedoelen ze met modem netwerkkaart ? of gewoon een modem
want er zat dus een plaatje bij en dat zag er dus gewoon uit als een netwerkkaart

Hoi,

Een modem is een modem ....
en een netwerkkaart is een netwerkkaart.
Dat zijn twee verschillende 'dingen'\
Een modem is voor een directe telefoonverbinding: daar gaat dus een telefoonstekkertje in.

Een netwerkaansluiting is voor wat jij bedoeld: een netwerkkabel als verbinding tussen een kabelmodem en de pc. Dat zit standaard al op de Dell-pc.
Dus je hoeft voor een internetverbinding geen modem meer in je pc te hebben.

perfect

ik snap dat allemaal wel , maar door dat stomme plaatje ging het dus fout :P het is een plaatje van een netwerkkaart :D

plaatje van een netwerkaart schilt niet veel met het plaatje van een modem hoor.
ze hebben alletwee een soortgelijke stekker vanachter alleen een een kabel voor een modem iets smaller dan een utp kabel.
Netwerkkaarten worden al een stuk of 3 a 4 jaar onboard geleverd, je zal nog heel moeilijk een mobo vinden zonder :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan