Dell Photo AIO Printer 924 kan wel scannen maar niet printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ni3ls

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Hallo,

Ik heb een oude Dell Photo AIO Printer 924 maar ik krijg deze niet goed aan de gang op mij windows 7 ulimate 64 bit
helaas krijg ik ook geen drivers gevonden voor windows 7 dus heb ik de vista 64 bit versie gepakt maar deze werkt ook helaas niet
ik heb ook al geprobeerd om de setup compatibiliteitmodus vista te laten draaie hij instaleerd alles
maar helaas kan ik nog alleen scannen en niet printen er staat ook een uitroep teken bij als ik bij aparaten en printers kijk
en de printer verschijnt ook niet in lijstje met printers bij BVB word

M.v.g Niels

Dit KAN slecht aflopen vanwege dat de installer rekening houdt met de taalversie, maar dan niet de juiste map vindt (omdat de gelinkte driver alleen geschikt is voor de Engelse versie van Windows 7). Zie ook deze link en deze link

Hopelijk heb ik ongelijk, maar je bent in ieder geval gewaarschuwd.

Tijs.

Probeer dit eens KLIK

Groeten Marcel
ik had die link al gevonden ja maar helaas heb al 5 keer het zelfde gedaan maar helaas krijg het niet voor mekaar op windows 7 64 bit
maar op mijn oude pc die mijn ouders nu hebben heeft windows 7 32 bit en daar werkt hij wel als ik die stappen volg =/

Laatst bewerkt:
Je kunt een poging doen met deze versie van dezelfde driversoftware (=Dell AIO 924.zip zodra gedownload), die ik enigszins heb aangepast.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan