dell restore werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ww87

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
31
Ik heb een dell computer en wilde de hele harde schijf partitie wissen en opnieuw alles er op zetten, maar dat werkt niet. Dell Restore werkt normaal met ctrl+f11 bij het opstartscherm en dat deed het eerst ook, maar nu niet meer.
Weet iemand hoe je hetzelfde kunt bereiken op een andere manier of hoe je de optie ctrl+f11 wel weer kan laten werken.

Ik heb die optie al heel vaak geprobeerd dus het ligt niet aan mij en Dell support is heel slecht.
 
Ik heb een dell computer en wilde de hele harde schijf partitie wissen en opnieuw alles er op zetten, maar dat werkt niet. Dell Restore werkt normaal met ctrl+f11 bij het opstartscherm en dat deed het eerst ook, maar nu niet meer.
Weet iemand hoe je hetzelfde kunt bereiken op een andere manier of hoe je de optie ctrl+f11 wel weer kan laten werken.

Ik heb die optie al heel vaak geprobeerd dus het ligt niet aan mij en Dell support is heel slecht.

wel ik wou adviseren om toch naar dell te bellen maar precies heb je dat al gedaan.
Ik had zowat hetzelfde probleem met acer. alleen wat erger (toesencombinatie alt+f10 om te recoveren) en wanneer ik de toetsencombinatie intikte was het helemaal naar de kl*te en heb ik heb opgestuurd voor reparatie, er was dus gewoon duidelijk een productiefout.

Ik zou toch bellen met Dell :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan