moonstrike
Verenigingslid
- Lid geworden
- 13 mei 2006
ik heb deze monitor pas aangeschaft, nu is het probleem dat windows 8.1 hem niet wil detecteren, ik heb deze monitor middels DVI-D en single link DVI geprobeerd no luck. met een DVI dongle naar VGA doet hij het prima maar dan is de resolutie ruk, de specs van de pc is 2x 7870 in crossfireX ook al haal ik er een kaart uit met een enkele 7870 dan doet hij het niet middels DVI. wel via VGA maar dat is ***
ik heb hem geprobeerd op een andere pc aan te sluiten via DVI-D en dvi single link en daar doet deze het wel! dus ik denk dat het probleem lokaal ligt
ik heb dat iemand mij kan helpen ik ben al sinds 8 uur vanochtend bezig om het op te lossen, het rare is wel dat ie het wel doet op een andere pc maar die van mij dan weer niet.
ik heb hem geprobeerd op een andere pc aan te sluiten via DVI-D en dvi single link en daar doet deze het wel! dus ik denk dat het probleem lokaal ligt
ik heb dat iemand mij kan helpen ik ben al sinds 8 uur vanochtend bezig om het op te lossen, het rare is wel dat ie het wel doet op een andere pc maar die van mij dan weer niet.