Dell vostro 15 naar fabrieksinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander95

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2012
dag beste leden ,hoe kan ik mijn dell vostro 3558 naar fabrieksinstellingen doen aub ?
het is nog een nieuw laptop,ik heb hem geprobeerd te resetten handmatig,maar omdat het langduurt heb de laptop uitgezet en volgende dag aangezet ,hij probeert op te starten maar lukt niet.nu wil ik hem graag resetten maar weet niet hoe.
alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zet de computer aan.
Druk terwijl de computer wordt opgestart op de toets < F8> op het toetsenbord totdat het menu Geavanceerde opstartopties op het scherm wordt weergegeven.
Druk op de toets < Down Arrow> op het toetsenbord om Uw computer herstellen te selecteren in het menu Geavanceerde opstartopties , en druk vervolgens op < Enter>.
Geef de gewenste taalinstellingen op en klik daarna op Volgende.
Log in als gebruiker met beheerdersrechten en klik daarna op OK.
Klik op Dell Factory Image Restore.
Klik in het venster Dell Factory Image Restore op Volgende.
Schakel het selectievakje Yes, reformat hard drive and restore system software to factory condition (Ja, harde schijf opnieuw formatteren en systeemsoftware herstellen naar fabriekstoestand) in.
Klik op Volgende.
Wanneer de herstelbewerking is voltooid, klikt u op Voltooien om de computer opnieuw op te starten.

Succes

bedankt voor je reactie.maar dan krijg ik dit error : The computer restarted unexpectedly on encountered an unexpected "error".Windows installation cannot proced.To install Windows, click "ok"te restart the compuer,and then restart the installation.
ik click op ok en start het op maar krijg zelfde boodschap.

is er geen mogelijkheid om de boot te herstellen??windows 10 herstel repair tool of zo?

Met de media creation tool voor W10 die op een usb stick zetten of de iso downloaden en die op een stick of dvd zetten met Rufus of Imgdurn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan