Dell Vostro herinstaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ComputerHenk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2009
Berichten
3
Beste mensen,
Ten eersten hoop ik dat ik in het juiste forum post. Ik heb al rondgekeken op de site maar kon een oplossing voor mijn probleem toch niet vinden. Verwijs mij anders graag door.
Enfin, mijn probleem:

Ik heb laatst (door het disfunctioneren van de computer) windows van mijn Dell Vostro 1510 afgehaald en opnieuw geinstalleerd. Echter, nadat ik windows opnieuw installeer (zowel XP als Vista) blijkt windows er wel op te staan maar helemaal kaal, mijn Netwerkaard en videokaard werken bijvoorbeeld niet. Ik ben toen aan de gang gegaan met een Dell cdtje waar wat drivers op zouden staan en dergelijken maar dit levert vrij weinig tot niks op.
Wie zou mij kunnen helpen? Als men meer details nodig hebt zou ik die zo goed als kwaad proberen te geven (ben geen expert op computer gebied)

Alvast bedankt en met Vriendelijke groeten
 
Download de drivers hier.

Kies het juiste besturingssysteem dat je op je laptop hebt gezet, en download de drivers die je nog mist.

Succes,

Tijs.
 
Hier heb ik een link van de site van dell.
daar moet je Windows xp kiezen en kun je de drivers downloaden.


--edit-- net eerder dnties
 
Dankje zeer beiden.
Ik zal dit echter met een usb stick moeten doen omdat mijn laptop vreemd genoeg geen verbinding maakt met internet, ook niet als ik hem er direct aan leg met behulp van de kabel.
 
Dankje zeer beiden.
Ik zal dit echter met een usb stick moeten doen omdat mijn laptop vreemd genoeg geen verbinding maakt met internet, ook niet als ik hem er direct aan leg met behulp van de kabel.

Dat klopt, bijna geen hardware van je computer wordt herkent, als ik het goed lees. Daarom doet internet het dus ook niet. Maar een usb stick wordt altijd herkent. Dus zet met een andere computer de drivers op de usb stick en stop die in de laptop en installeren maar!!:thumb:
 
Dit lijkt te werken. Alleen is het niet precies duidelijk welke ik allemaal moet instaleren aangezien sommigen niet installeren :confused:
In ieder geval Bedankt
 
Dit lijkt te werken. Alleen is het niet precies duidelijk welke ik allemaal moet instaleren aangezien sommigen niet installeren :confused:
In ieder geval Bedankt

In ieder geval moet je de CHIPSET driver als eerste installeren. En daarna pas alle andere drivers. Als dit het probleem niet oplost, meld dan even wat voor fout melding je krijgt(als je die krijgt).
 
Kijk in Apparaatbeheer (Start -> Uitvoeren -> devmgmt.msc). Als daar geen apparaten meer staan met een geel uitroepteken, dan heb je alle drivers die relevant zijn geïnstalleerd.

Wél is het zo dat je met de chipsetdrivers hoogstwaarschijnlijk een sneller systeem gaat krijgen, omdat daar ook betere drivers voor de harddisk-aansturing zitten dan XP standaard meelevert.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan