Dell Wireless 1450 werkt niet goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Digifan023

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
Hallo!

Ik heb een Dell Wireless 1450 USB Adapter al een tijdje, maar die werkt helemaal niet. Ik heb de driver correct geinstalleerd en ik krijg ook bij netwerkverbindingen te zien dat er draadloze netwerken zijn. Eenmaal verbonden met mijn thuisnetwerk verbreekt hij na 3 seconde de verbinding weer, hersteld die weer, en daarna na 3 seconde ligt het er helemaal uit en blijft hij óf steken bij verbinden met netwerk of hij geeft een foutmelding van de Windows Zero Configuration-service, terwijl die gewoon werkt als ik dat opzoek.

Heeft iemand nog enig idee?

Danku!

P.S. Ik krijg ook nog wel eens deze melding na opstarten of uit het niets; (Zie scherm links boven)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Wellicht zijn er meerdere netwerkkaarten actief ..... ??
Of is er meerdere keren een driver geïnstalleerd en/of geladen, die conflicteren.
Jou probleem komt namelijk bij deze situaties veelvuldig voor.
Zit die adapter in een Laptop of in een PC?

Hoi,

Wellicht zijn er meerdere netwerkkaarten actief ..... ??
Of is er meerdere keren een driver geïnstalleerd en/of geladen, die conflicteren.
Jou probleem komt namelijk bij deze situaties veelvuldig voor.
Zit die adapter in een Laptop of in een PC?

Ik heb zelf een PC, nu gebruik ik internet via kabel, want anders kom ik helemaal niet meer op internet. Hoe zou ik kunnen zien of er meerdere keren een driver geïnstalleerd/geladen is?

Hartelijk bedankt voor je snelle reactie!

Hoi,

Is er een ingebouwde draadloze netwerkkaart en met welke Windows-versie werk je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan