Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SDDRAM bestaat niet. Het is een beetje verwarrend, maar wanneer je RDRAM buiten beschouwing laat, wordt er in home-user pc's tegenwoordig 2 soorten geheugen gebruikt:Geplaatst door janto10
maare die heeft een sddram want iemand op msn zei hetzelfde als jou dat het zal tegenvallen enzo maar ff later kreeg ik een mail van hem dat ik niet sdr maar sddram heb
hij is zeker sneller dan je 400mHz pc. Maar ik heb 1,5 jaar met een P4 met SDR gewerkt en daar wordt je niet vrolijk van. Vooral wanneer je vaak met windwos verkenner werkt of veel vensters tegelijk open hebt (zoals ik, een word documentje of 10-15 tegelijk als ik aan het werk ben) is het huilen met de pet op.Geplaatst door janto10
me pc is toch wel gewoon snel he ?? sneller dan die ouwe 400 mhz
Ik snap echt niet wat je bedoelt...Geplaatst door janto10
hoezo ik heb niets gemerkt met die ouwe alleen dat ie traaag was![]()
Hij is (was, want ik heb em verkocht) vooral traag in multitasken, maar ook bij kleine lees en schrijvbewerkingen in verkenner. Het openen van mappen met veel bestanden, het weergeven van de 'miniatuurweergaven' bij mappen met plaatjes, enz...Geplaatst door janto10
ik bedoel wat jij zei met de verkenner enzo maar wat bedoel je ? dat ie traag is dan ofzo
Geplaatst door janto10
nou deze pc waar ik nou op zit 400 Mhz 320 Mb sdram
Geplaatst door janto10
ja sorry foutje maare... die pc waar ik nu op zit 400 Mhz 320 mb sdram die is best traag maar niet zo traag en met meer vensters open geen prob maare dit is een ouwe back dus met die p4 die ik krijg Ghz proc 512 cache 7200 rpm schijf40 gb
heel veel verschil zul je daar niet van merken, tenzij je vaak grote files wegschrijft. Belangrijker vind ik de acces time...Geplaatst door janto10
dat wil ik horen LOLmaare...die hd is ook een stuk snellere
![]()
Geplaatst door janto10
dat wil ik horen LOLmaare...die hd is ook een stuk snellere
![]()
Geplaatst door janto10
heb al betaalt en muurhond je hebt gelijk het meeste zul je merken aan an de proc
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.