Dell

Status
Niet open voor verdere reacties.
ohw

maare die heeft een sddram want iemand op msn zei hetzelfde als jou dat het zal tegenvallen enzo maar ff later kreeg ik een mail van hem dat ik niet sdr maar sddram heb

Re: ohw

Geplaatst door janto10
maare die heeft een sddram want iemand op msn zei hetzelfde als jou dat het zal tegenvallen enzo maar ff later kreeg ik een mail van hem dat ik niet sdr maar sddram heb
SDDRAM bestaat niet. Het is een beetje verwarrend, maar wanneer je RDRAM buiten beschouwing laat, wordt er in home-user pc's tegenwoordig 2 soorten geheugen gebruikt:
SDR-SDRAM (Single Data Rate Synchronous Dynamic Random Acces Memory)
en
DDR-SDRAM (Double Data Rate enz enz...)

Door de hoge FSB van Pentiums hebben ze veel geheugenbandbreedte nodig. Bandrbreedte die SDR niet kan leveren, en DDR wel.

De chipset ondersteunt DDR en SDR.

maare

me pc is toch wel gewoon snel he ?? sneller dan die ouwe 400 mhz

Re: maare

Geplaatst door janto10
me pc is toch wel gewoon snel he ?? sneller dan die ouwe 400 mhz
hij is zeker sneller dan je 400mHz pc. Maar ik heb 1,5 jaar met een P4 met SDR gewerkt en daar wordt je niet vrolijk van. Vooral wanneer je vaak met windwos verkenner werkt of veel vensters tegelijk open hebt (zoals ik, een word documentje of 10-15 tegelijk als ik aan het werk ben) is het huilen met de pet op.

hoezo ik heb niets gemerkt met die ouwe alleen dat ie traaag was :P:P

Laatst bewerkt:
Geplaatst door janto10
hoezo ik heb niets gemerkt met die ouwe alleen dat ie traaag was :P:P
Ik snap echt niet wat je bedoelt...

Wanneer verwacht je dat ie bezorgd wordt?

nou

ik bedoel wat jij zei met de verkenner enzo maar wat bedoel je ? dat ie traag is dan ofzo enne we hebben gister alles overgemaakt dus denk volgende week:P:P:P:P

Re: nou

Geplaatst door janto10
ik bedoel wat jij zei met de verkenner enzo maar wat bedoel je ? dat ie traag is dan ofzo
Hij is (was, want ik heb em verkocht) vooral traag in multitasken, maar ook bij kleine lees en schrijvbewerkingen in verkenner. Het openen van mappen met veel bestanden, het weergeven van de 'miniatuurweergaven' bij mappen met plaatjes, enz...

ik moet helaas ( voor jouw dan ) meelman gelijk geven, zal misschien wel aan je budget liggen, maar er zijn VEEL betere sytemen te krijgen en ook veel snellere.

Maar ja, je hebt hem al betaald en besteld, hoe heet dat spreekwoord ook alweer............ohja, haastige spoed is ( zelden ) nooit goed....

maar toch veel plezier ermee:(

ja sorry foutje maare... die pc waar ik nu op zit 400 Mhz 320 mb sdram die is best traag maar niet zo traag en met meer vensters open geen prob maare dit is een ouwe back dus met die p4 die ik krijg Ghz proc 512 cache 7200 rpm schijf:P 40 gb

Geplaatst door janto10
ja sorry foutje maare... die pc waar ik nu op zit 400 Mhz 320 mb sdram die is best traag maar niet zo traag en met meer vensters open geen prob maare dit is een ouwe back dus met die p4 die ik krijg Ghz proc 512 cache 7200 rpm schijf:P 40 gb

Ja, een lekker snel systeem maar die SDram is zeker een vertragende factor.. je had veel beter DDR ram kunnen nemen maar goed het is zeker een heel verschil met je oude 400 mhz ;)

Re: :P:P

Geplaatst door janto10
dat wil ik horen LOL :P maare...die hd is ook een stuk snellere:P:P
heel veel verschil zul je daar niet van merken, tenzij je vaak grote files wegschrijft. Belangrijker vind ik de acces time...

Owja, en de :p smilie is met een kleine p :D

Ik durf 't bijna niet te vragen...maarre... wat ga je voor dit systeem betalen?

:P

heb al betaalt en muurhond je hebt gelijk het meeste zul je merken aan an de proc

Re: :P

Geplaatst door janto10
heb al betaalt en muurhond je hebt gelijk het meeste zul je merken aan an de proc

Videokaart+processor+ram (type/snelheid van belang). Daarna de HD.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan