delsim dialer

Status
Niet open voor verdere reacties.

chimene

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2007
Beste helpers!

Ik heb hier op mijn computer de delsim dialer staan en krijg deze er dus niet vanaf.

Ik heb er een heleboel anti spyware programma `s op los gelaten maar niets mag baten.

Ik heb systeemherstel uitgeschakeld en dan de virusscanner in veilige modus laten en de dialer word gevonden verwijderd maar bij de volgende keer opstarten staat de dialer er weer terug in.

Ik heb zelfs de pc al opnieuw geinstalleerd maar na ongeveer 5 minuten stond de dialer weer terug.

Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom??

ik heb pc inderdaad geformateerd en alle partities verwijder en opnieuw aangemaakt en dan opnieuw geinstalleerd!

Ook a-squared had ik al geprobeerd en deze vind de dailer ook en verwijderd hem ook maar na opnieuw opstarten staat delsim gelijk weer terug!

Ik raad je aan je probleem voor te leggen op www.nucia.nl en daar eventueel een Hijackthis log te plaatsen. Alle informatie over dat programma en hoe een log te plaatsen vind je daar.
Wat raar blijft is dat hij er na een format nog steeds staat, dat kan eigenlijk niet!

ik heb via hijachthis een log gemaakt maar daar komt die dialer niet in voor.

Ik heb wel op de c schijf het volgende bestand gevonden:

N2G5D2e3l1w6.exe als ik hier op dubbelklik word de dialer geactiveerd.

Maar dit bestand kan ik niet gelijk verwijderen omdat dit in de lijst met processen staat.

Als ik dit proces ophef dan kan ik het wel verwijderen maar bij het opnieuw opstarten van de pc staat dit ook gelijk weer terug.

Ook word het volgende trojan aangegeven. trojan.win32.dialer.fn.

Maar hier doen de virusscanners niks mee. in zoverre het word wel gevonden maar het is niet teverwijderen ook niet in de veilige modus.

Ik zou je probleem toch maar voorleggen op de door mij genoemde site www.nucia.nl

Geef dan gelijk even een link van je topic daar dan kan ik het ook volgen.
Leer ik ook weer wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan