Delta 410

Status
Niet open voor verdere reacties.

stereopatee

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2006
In mijn vorige, en eerste post pikte ik in op een oeroud topic dat vervolgens werd gesloten omdat ik aan 'flooden' deed.
Vandaar dat ik er een nieuwe topic over open.

Ik heb me recentelijk een Delta 410 geluidskaart aangeschaft, maar vroeg me af of iemand mij die kan helpen gebruiken, ik weet namelijk niet hoe ik ermee kan opnemen.

Van mijn mengpaneel loopt een 2 x RCA (cinch) kabel naar de analoge inputstekkers van mijn geluidskaart. In het control panel van de geluidskaart zie ik bij "H/W in 1/2" dat ik dan een binnenkomend signaal krijg. Maar hoe het verder moet, weet ik niet.

Bij cool edit pro krijg ik bij "device properties" - tabblad "wave in" niet de keuze van die "H/W in 1/2", maar wel de output 1/2, de Delta 410 monitor mixer, Delta 410 multi of de wave mapper....

Zo krijg ik dus wel een signaal binnen wanneer ik mijn microfoon via mijn mengpaneel voorversterk (want delta 410 heeft geen ingebouwde mic voorversterking) en naar de inputs van de kaart leid, maar het opnemen lukt niet.

Via de "volume control" in windows kon ik vroeger nog alles regelen via de keuze "recording", maar nu is die keuze verdwenen.

Simpel gebruik bij msn messenger van een microfoon lukt ook niet meer. Nochtans plug ik de jack van de microfoon in mijn mengpaneel, en verbind ik de uitgang 'amplifier' met de inputs van mijn geluidskaart via een audiokabel. In windows control panel voor audio heb ik dan bij sound recording opnieuw een lijst van keuzes, maar bij geen enkel lukt het.

Iemand die ook met de delta 410 werkt?

alvast bedankt

Levi

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan