• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Delta berekenen met VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicow81

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2016
Hallo,

Ik zou in bijgevoegde file delta's moeten berekenen van de amounts tussen de verschillende maanden binnen elke entity (en dit tot maand 7 in dit geval maar dit kan wijzigen). Er moet ook rekening gehouden worden met het feit dat de Cpty en de Ccy binnen de entity kunnen veranderen. Bij entity '1' is het berekenen van de delta gemakkelijk maar er is maar data tot in maand vijf en er moet bijgevolg aangevuld worden tot maand 7. In entity '85' ontbreekt maand 3 en die moet dus ook aangevuld worden. Bij entity '92' zie je dat er voor elke maand 2 Ccy's zijn en zelfs in maand 1 een andere cpty (1925). Ook hier moet aangevuld worden tot maand 7. Er moet dus per entity per maand per cpty per ccy vergeleken worden.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen ?
Hopelijk is het wat duidelijk omschreven...

Alvast bedankt voor de input.

Bijlagen

Maak gebruik van een draaitabel of leg even in het Nederlands uit wat je wilt bereiken. In de kolom Month (Maand = 0? welke maand is dit?) Wat bedoel je met delta? =--(A1=B1) geeft volgens mij hetzelfde resultaat als Delta(A1;B1) En zo komen er nog wel wat vragen opborrelen.

Maak in het bestand duidelijk wat je wilt en wat de uitkomst moet zijn.

Laatst bewerkt:
Hi,

In bijlage heb ik de gewenste output erbij gezet onder de gele hoofdingen.
Hopelijk helpt dit.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan