Delta Force Black Hawk Down

Status
Niet open voor verdere reacties.

RAZOR-DS-

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2005
Hallo,

Ik heb delta force BHD geinstalleerd (en geupdate) daarna delta force teamsabre geinstalleerd (en geupdate). Single player doet het gewoon. maar wanneer ik multiplayer wil spelen, wat ik eigenlijk alleen maar speel doet hij het niet. Hij maakt wel connectie met novaworld, maar wanneer ik de servers wil laden doet hij dat niet.
???????????????????????????????????????
Het is me een raadsel.
Wie o Wie kan mij helpen:)

Poorten/firewall open gezet?
Krijg je geen foutmeldingen?
Heb je legale versie?

ik heb een legale versie, en de poorten zijn als het goed is open.
maar hoe kan ik dit checken? (ben niet super handig met computers dus)
:)

ik heb geen foutmeldingen gehad

om het te checken moet je de firewall uitzetten op je pc, maar let op! dat brengt wel het risico mee dat je een virus of andere versgillende rommel op je pc kan krijgen in die korte tijd dat je het uitprobeerd.

wat heb je eigenlijk voor een firewall op je pc?

[ .. >> kevin << .. ]

Hij reageert wel als ik op join druk, en hij start dan novaworld ook op, maar als ik verder wil inloggen naar de servers begint hij niet met loading.
Je kan kiezen op in te loggen via novaworld met inlognaam en password of dat overslaan en direct naar de servers. Beide werken niet

Ik heb een virusscan van mcafee en had zo'n trial van 30 dagen. Die is inmiddels verlopen dus die heb ik niet meer. Nu heb ik ook hitmanpro 2 op mijn computer staan. Zit daar een firewall bij?????????
Ik weet het niet want ik heb het er niet opgezet, en nogmaals ik ben geen held met computers:D

weet het niet...ik ken dat programma niet....ik gebruik northon....heb northon systemworks, northon anti virus en ik heb northon internet security....en ik vind het allemaal makkelijk, en het werkt goed. maar het is net zoals een spel, je moet het kopen...of je moet iets anders weten:p :eek: als je begrijpt wat k bedoel....

mjah...sux6

[ .. >> kevin << .. ]

ik snap wat je bedoeld.

ik zie wel waar het schip strand.
ik hoor net dat de nieuwe delta force gaat komen dus....
bedankt in ieder geval voor jullie reacties.
ik ben in ieder geval blij met dit forum, kan hier terrecht met problemen.

:thumb:

heb je enig idee wat ie gaat kosten?

in amerika 19 dollar.
Zal hier wel weer rond de 50 euro worden denk ik

maar ik kan aan een demo komen via mijn team.

RAZOR-DS- is mijn naam met deltaforce lol

DS=DeadSouls
(teamnaam)

Ik heb trouwens sinds kort een dvdbrander (eindelijk) kunnen jullie mij vertellen hoe waar enz. ik het beste films kan downloaden.

fijne avond,

RAZ

Kunnen we wel, maar mogen we niet. Raadpleeg even de huisregels. ;)

Waar ik ze download: Internet. :D

Je kan me ook via m'n hotmail vertellen hoe het werkt, dan hoeft het niet via deze site

Dat mag eigenlijk ook niet. Je mag niet eens requesten. Dan ben je hier niet op de goede plaats. :)

delta force extreme

ik heb dus die nieuwe delta force, en ik vind het de 1e delta force die er goed uit ziet, als je op de kleine dingetjes let zijn er nog wel een paar puntjes die veranderd kunnen worden zoals het geluid van een motor: hij blijft eeuwig schakelen.:p

het 2e ding dat mij op is gevallen bij deze delta force is dat het allemaal oude levels zijn die er beter uit zien en de huizen en alles zien er beter uit enz.

hijs bes wel cool..

[ .. >> kevin << .. ]

Heb je het nou over delta force Xtreme? Die heb ik gister ook gekocht. Hij is zeker leuk. :D

gekocht??... dat kost geld!:p
hahaha

mjah, ik had het idd over extreme.

maar razor hoe zit het bij jouw nu? ga je extreme kope of zit je nog met het probleem?

[ .. >> kevin << .. ]

Kost inderdaad geld, maar dan kan je wel gewoon multiplayeren. :D En dat is eigenlijk het enige wat er leuk aan is. Singleplayer vind ik niet veel.

Hij werkt weer deltaforce black hawk down.
Nee ik heb dfx nog niet gekocht.
Ik kan via mijn team een download krijgen dus hoef het niet te kopen. Maar goed, dat downloaden gaat natuurlijk weer niet in een keer goed hahahaha.
Dat ben ik nu aan het proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan