Delta force de alle eerste

Status
Niet open voor verdere reacties.

redfox22

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2007
Berichten
17
he ik speelde heel vroeger altijd delta force 1 online ik vond dat zo een vet spel..

maar ik wou hem laatst weer ff instalere (na 4 jaar ofzo) maar nu ga ik online en dat wordt dan gedaan via NovaWorld maar er was niemand meer:eek: :shocked: :( helemaal niemand het spel was helemaal dood leek het wel.. is er niet iets dat ik moet downe ofzo of wat ik fout doe?
 
ja maatr kijk weetje wat het is.. het spel is wel zo oud dat het niet is dat je een server kan kome voor zoveel per maand en dat er een lijst is die je kan refreshe enzo er stonde altijd maar 8 servers ofzo waarin je kon spele:love:
 
ehmmm zoals met call of duty als je een server wil moet je per maand betale toch?

bij deltaforce kon je geen server kope er ware echt maar 8 standaard servers van delta force zelf..
 
ehmmm zoals met call of duty als je een server wil moet je per maand betale toch?

bij deltaforce kon je geen server kope er ware echt maar 8 standaard servers van delta force zelf..

Je hoeft niet te betalen, er zijn zat spelers die een eigen server draaien zonder dat het wat kost.

Verder ging ik er vanuit dat je een server wil joinen ipv een server opzetten/runnen.

Je moet voortaan duidelijk je vraag formuleren, want anders wordt het te verwarrend.
 
ehmm nee je begrijpt me niet echt..

maar laat maat zitte gaat een beetje moeilijk zo:p

enne die N achter worden heb ik soms wel moeite mee ja sorry:rolleyes:
 
Als ik je een tip mag geven...

Koop Delta Force Black Hawk Down en je kunt zoveel online spelen als je wilt.
Dit spel is voor een tientje te koop(wel even zoeken). Ze hadden hem pas ook nog bij Dixons.
Dan kun je via Novaworld gratis spelen.
 
delta force 2

ik heb delta force 2 maar ik krijg steeds de melding te zien van no respons from novaworld waar ligt dit nu aan update en al gedaan maar kan dus niet op internet spelen
ik hoop op spoedig bericht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan