Delta Force Team Sabre

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkCloud4U

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2005
Berichten
193
Ik heb een vraag ik heb delta force team sabre en nou doe ik hem online maar ik kan niet een game hosten..
Ik kan wel map enz maken en dan ben ik de enige dei kan spelen.. de rest die joint dan loopt het vast bij de joining session.. Het ligt aan de router die ik heb denk ik.. hoe is dit te verhelpen

Alvast bedankt!:rolleyes:
 
Geplaatst door DarkCloud4U
het is kopie van legale versie dus ja ik denk het wel
Dus geen legale versie.;)
Een kopie is zo ie zo niet legaal.
 
Negen van de tien keer wordt het online gamen geblockt, als je met een kopie speelt. Er zijn soms wel oplossingen, maar wij mogen je hier daar niet verder mee helpen.
(Zie huisregel)
 
Oh ok jammer, maar tog bedankt.. Het probleem is eigenlijk voor iemand uit mijn clan (ik zelf speel delta force niet) Dus ik moet gewoon zeggen dat het aan de kopie ligt want de baas van onze clan kan wel hosten en die heeft geen router maar modem dus dat snap ik ook al niet en hij heeft illegale van internet afgehaald
 
Vraag eventueel aan diegene die host hoe ie het voor elkaar heeft gekregen.;)
 
ja hij heeft een modem zegt hij maar ik weet dat dit niet mag geholpen worden dus ik stop er gauw mee:thumb:
anders krijg ik hier een blok of zo dus tog bedankt!
 
Denk dat het ligt aan het feit dat jouw kopie ook dezelfde serial gebruikt als iemand anders op dat moment. Vaak zijn (netwerk) spellen daarmee beveiligt.

Even voor diegene:

Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan i.v.m. de copyright rechten.
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan