Delta volume op Philips TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

area51

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2012
Via 'delta volume' kan ik het volume op een zender regelen als het niveau te hoog of te laag is.Echter , als ik dit doe , is het op elke zender veranderd.Wat doe ik verkeerd ?Het is een Philips 42pfl6007 , en is aangesloten op een digitale ontvanger.

Waarschijnlijk werkt dit alleen als je de ingebouwde ontvanger van de televisie gebruikt. Nu zet hij waarschijnlijk het volume lager voor "zender" HDMI: de ontvanger kan namelijk alleen beeld sturen over HDMI (m.u.v. dingen als Ethernet). Probeer het eens met de ingebouwde tuner van de tv, waarschijnlijk zal het daarmee wel werken... Of probeer een andere input van de tv met een ander apparaat, het zou daarmee ook wel eens kunnen werken.

Begrijp ik niets van : 'Probeer het eens met de ingebouwde tuner van de tv': dit is toch wat ik doe , nee ?'Of probeer een andere input van de tv met een ander apparaat,' ??

In post #1 zeg je dat de tv "is aangesloten op een digitale ontvanger." Ik ga er eigenlijk van uit dat het een externe ontvanger betreft, is dat ook zo?

In dat geval "weet" de televisie voor welke zender je dat hebt ingesteld, dus wordt die instelling op de hele ontvanger toegepast. Wat je hier aan kan doen: de ingebouwde ontvanger gebruiken. Andere oplossingen zijn er helaas niet...

Neehoor;) Dat betekent alleen dat je de smartcard niet in je ontvanger moet steken, maar in de televisie. Die heeft namelijk een ingebouwde ontvanger (volgens de specificaties). Daarnaast moet ook de coax stekker in de tv, i.p.v. de externe ontvanger.

Ah maar dat mogen we niet hier in dit achterlijke................ Belgie

Ik lees hier en daar dat het wel mogelijk is met INDI, is dat een Belgische provider? Ook is het mogelijk met TV Vlaanderen, maar daar heb je weer een schotel voor nodig...

INDI WAS ooit een provider , maar is opgekocht door Telenet , die dit toch 'in de loop van 2013' gaat toelaten.Maar zeg eens , als jullie in Nederland de smartcard in de tv steken , hebben jullie dan de digitale ontvanger helemaal niet meer nodig ?

Hmm, dat is zuur... Ja, hier zou je gewoon de smartcard in de tv kunnen steken, er is zelfs een "standaard" voor smartcards van Nederlands' grootste provider... Duimen dus maar dat het later dit jaar nog kan...

Maar , heb je dan helemaal geen digitale box meer nodig ?En programmas opnemen , gaat dat dan nog?

Nouja, wel als je televisie geen ge"integreerde decoder heeft... En programma's opnemen is tegenwoordig mogelijk door een harde schijf aan te sluiten op de usb poort, mits de televisie de harde schijf ondersteunt (en het opnemen naar hdd).

forum , philips consumentensite , provider , niemand die een oplossing weet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan