Deluge

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Hallo,

Ik gebruik torrent software Deluge maar de grootte van de bestanden komen niet overeen met wat op de torrent site staat.
Ik heb gisteren van een torrent site een bestand afgehaald wat 1.4 GB groot is en nu heb ik van dezelfde site een bestand gehald wat 1.37 Gb is en delug staat de grootte op 1.4 GB.
Dus het is zo dat alle nieuwe torrent van de zelfde site zich aanpassen aan de grootte van het bestanden die er al instaat.

Hoe kan dat oplossen omdat dit gewoon weg niet kan.

Nu heb ik een bestand van 2,05 GB en Deluge staat 2,1 GB kan dat dat er verschil in zit vroeger in utorrent in windows klopte alles 100 %

Laatst bewerkt:
Gebruik gewoon die er al standaard in zit, namelijk Bittorent Transmission. Die is veel makkelijker en te vinden onder Menu > Internet
Verder als de file okee is (je hebt hem bekeken en zo en het kopt) dan is het toch goed. Misschien kijk je zelf neit goed en zie je wat je aan het delen bent, ipv dat je aan het inhalen bent geweest. Want als je iets inhaalt met een torrentproggie, dan deel je het daarna ook, tenzij je het verwijdert uit de lijst.
Maar neem nou maar gewoon Transmission,.

En nogmaals, je moet niets vergelijken met windows, laat dat nou eens!! Alles klopt ook in Linux Mint, dus doe niet zo eigenwijs aub.
En andes ga je gewoon weer terug naar Windows. Dat zeg je altijd zelf al, dus zeg ik dat maar eens.

ps. dit hoort hier niet, het hoort gewoon in Linux afdeling, want torrent is geen nieuwsgroep.

Probleem is al opgelost ik heb Qbitorrent stond ook in software pakket die werkt prima net zoals de rest van de pc.
Jammer dat ik 2 dingen nog niet werken waar ik vorige week topic's van gemaakt maar nog geen oplossing voor heb gekregen.

@Rene1979 Demk er de volgende keer aan waar je je vraag plaatst. Verplaatst naar de juiste sectie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan