Demon 8Mbit traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
329
Ik heb sinds 2 dagen Demon 8Mbit, maar als ik op een willekeurige site iets download zit ik niet hoger dan 300kB/sec.

www.speedtest heb ik ook gedaan daar kwam ik ook niet hoger dan 400 kB/sec

Waar kan dit aan liggen ?!?!??!


Amd 2400
1024 DDR 333 Mhz
Asus A7N8X Deluxe
160 serial ata
40 gb maxtor 7200

Overigens heb ik de oude kabel gebruikt van 1 jaartje oud die ik ook voor chello heb gebruikt..


:confused:
 
Splitter op de juiste plaats gemonteert ?
 
Denk et wel ik heb het niet via de meterkast gedaan, maar gewoon via de hoofdaansluiting via de woonkamer...



Tog....
 
Dan zou ik het veranderen doe het in de meterkast waar de telefoonkabel binnenkomt.
Sloop het KPN kastje open pak de rode en blauwe kabel (die worden meestal gebruikt) zet daar een stukkie kabel aan met een rj11 plugje, doe die in je splitter. En kijk dan nog eens !
 
Ik zal het van de week gaan proberen..

Bedankt voor de moeite


:thumb: deva
 
Eehm heb je niet het 2 tot 8 mbit abonnement?
een vriend van mee heeft die ook, en toen ik daar een week zat met me pc kwam ik ook steeds tussen de 300-500 uit. 2mbit wordt dan gegarandeerd en wat je meer krijgt is mooi meegenomen. Heeft dus ook te maken met hoever je van de centrale zit enzo.

Van de Demon site:


Unlimited snelheden

Disclaimer
De producten Demon DSL Express 2048/1024 en 8192/1024 worden aangeboden met zogeheten 'unlimited' upload. Dit wil zeggen dat de theoretische maximale uploadsnelheid rond de 1024Kbps ligt. De werkelijk te behalen snelheid is afhankelijk van een aantal factoren, zoals de kwaliteit van de koperdraad (telefoonlijn), afstand tot de centrale, gebruikte apparatuur (modem) en de overboeking. De downloadsnelheid van het product Demon DSL Express 8192/1024 kan liggen tussen 2048 en 8192Kbps. Demon biedt geen enkele garantie t.a.v. de te behalen snelheid.

De postcodecheck is gekoppeld aan een database met gegevens over de afstand tussen postcodes en de telefooncentrale. Als bij voorbaat bekend is dat uw locatie te ver van de centrale verwijderd is voor dit product worden alleen leverbare snelheden aangeboden (bijvoorbeeld 1024/512 of 512/256).

Voor Demon DSL Express geldt geen maximale datalimiet. Wel houdt Demon een Fair Use Policy aan.

Even tussen haakjes nog:

je hebt hem in dit forum gezet: Kabelinternet (geen ADSL) > Demon 8Mbit traag
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan