Demonteren HP 845C ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

vdhoogte

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2007
Onder een antwoord van Lange Pier las ik dat hij de HP 845C volledig ging slopen om deze schoon te maken.
Dit uit elkaar slopen lukt mij niet. Ik kon één schroefje losdraaien en kon de zijkant er daarna absoluut niet afkrijgen. Mijn printer heb ik ook het lekbakje moeten schoonmaken maar dat ging erg moeilijk.
Bij voorbaat dank voor een antwoord.

Laatst bewerkt:
Waar had ik dat vermeld? ben nogal kort van geheugen.:(

Die dingen worden met kunstof klikborgingen in elkaar gezet, als je de ene helft indukt, bij zo'n borging, kun je het andere deel loshalen, probleem is echter, waar ze zitten, en je moet er meerdere loshebben, wil je de rest ook kunnen doen, anders klikken ze weer in erkaar.

Het is een handigheidje, maar wel een hoop gepiel.

Wat is er loos met die printer?

Overigens zijn ze vaak niet meer te repareren, een HP gaat nog wel, maar de bij de nozzles van een Epson of Canon, hopeloos.

En een nieuwe printer kost bijna net zoveel als de inktpatronen ervoor.

Waar had ik dat vermeld? ben nogal kort van geheugen.:(

Die dingen worden met kunstof klikborgingen in elkaar gezet, als je de ene helft indukt, bij zo'n borging, kun je het andere deel loshalen, probleem is echter, waar ze zitten, en je moet er meerdere loshebben, wil je de rest ook kunnen doen, anders klikken ze weer in erkaar.

Het is een handigheidje, maar wel een hoop gepiel.

Wat is er loos met die printer?

Overigens zijn ze vaak niet meer te repareren, een HP gaat nog wel, maar de bij de nozzles van een Epson of Canon, hopeloos.

En een nieuwe printer kost bijna net zoveel als de inktpatronen ervoor.

Op 04-08-2006, 18:33 heb jij geantwoord op een vraag:04-08-2006, 18:33 HP Deskjet 845 C goed reinigen.

Mijn printer is niets mee loos, hij was vervuild en als je deze kan openmaken kan dat beter en eenvoudiger.
Je kan dan overal makkelijk bij.

Laatst bewerkt:
Dat was in het algemeen, dacht dat ik dement aan het worden was. wat misschien best zo zou kunnen zijn.

Maare, zie mijn vorige reply.
En niets forceren, dat is zonde.

Heb zelf een PSC2175, die ik schoongemaakt heb, en het nu weer prima doet, wel even pielen, maar toch gelukt.

En de afgelopen weken een Epson en een Canon, beide voor de kliko, daar is weinig aan de spuitmondjes te doen.

Pas wel op voor de levelhevels van de printkop, kijk goed hoe die in elkaar zitten.

Ja, die had ik al gevonden, zeker een nieuwe gekocht?:evil:

Het zijn bijzonder goed ontworpen omhulzels, allemaal klikkerdeklik., maar door erop te drukken, zie je waar die dingen zitten.

OPgelost

Onder een antwoord van Lange Pier las ik dat hij de HP 845C volledig ging slopen om deze schoon te maken.
Dit uit elkaar slopen lukt mij niet. Ik kon één schroefje losdraaien en kon de zijkant er daarna absoluut niet afkrijgen. Mijn printer heb ik ook het lekbakje moeten schoonmaken maar dat ging erg moeilijk.
Bij voorbaat dank voor een antwoord.

Opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan