Demoversie van Postal 2 beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
Er is reeds veel geschreven over Postal 2. In dit spel kan je namelijk als een ware psychopaat te keer gaan en de meest wrede dingen uithalen met normale burgers die niets anders doen dan hun dagelijkse dingen. Homo's, dikke mensen, fanfare's, alles komt aan bod in Postal 2. Men is er bij ontwikkelaar Running With Scissors dan ook meer dan trots op dat Postal 2 de eerste game is met het ESRB predikaat "Intense Violence", naast "Mature Humor", "Adult Language", "Use of Drugs" en "Blood and Gore". Of het spel echter al deze commotie wel waard is kan je nu uitproberen met een demoversie.

De demo is 123 mb groot en is hier te vinden:
http://www.3dgamers.com/dl/games/postal2/postal2demo.exe.html

De demo bevat één level uit het volledige spel dat kort na het weekend in de winkels zou moeten liggen.
(bron: http://www.gamer.nl/nieuws/17285)

Het spel is niet geschikt voor tere kinderzieltjes en is erg grof. Maar dat vind ik nou juist zo leuk aan deze games.

Wat screens gemaakt door mij:

attachment.php

attachment.php

-----------------------------------------

Tip:

Omdat de demo een tijdslimiet bevat van 7 minuten, is er een truukje om dit te verlengen:

Doe dit:

Console openen in et spel met (~), dan "set gamestate demotime 9999" intikken.

Nu is de speeltijd verlengt tot zo'n 166 minuten

Laatst bewerkt:
Wat ik eigenlijk nog niet echt doorheb, is wat voor soort spel het is (ondanks dat ik er weleens stukjes overheb gelezen op www.gamer.nl ? Kun je het met een andere bekende game vergelijken?

Want ik zie wel allerlei wreedheden, wat ik vaak kan waarderen :evil: , maar is het 1st/3rd person, gaat het alleen om hakken of zit er een diepere gedachten in (;)).....

B.v.d. en zeg het maar als dit een zeer domme vraag is :D

In Postal 2 moet je de mensheid niet redden van een horde aliens, maar speel je het dagdagelijkse leven: je gaat een pak melk halen in de supermarkt, brengt je geleende boek terug naar de bibliotheek en gaat braaf wachten in de bank, of tenminste die keuze heb je. Per dag krijg je vier opdrachten die je moet vervullen en de developer benadrukt dat het jouw keuze is hoe je dat doet. Je kan ze op een vredelievende manier voltooien, maar als je jeuk hebt aan de schietvinger kan je de bibliothecaris van extra luchtgaten voorzien en de cassière die zo op je zenuwen werkt opblazen. Dit systeem van keuze lijkt in theorie mooi, maar je gaat een pyromaan toch ook niet voorzien van een half wapendepot en zippoblokjes om te zeggen dat je de keuze hebt tussen alles te laten staan of alles en iedereen de lucht in te jagen. Een kleine atoomontploffing is dan meer dan waarschijnlijk het gevolg.

(bron: http://www.powershrimp.be/preview.php?id=232)

Ziet er lachuh uit :D Wanneer komt Postal 2 eigenlijk uit? Ergens halverwege mei toch..........(Maakt op zich ook niet zoveel uit, ben toch nog bezig met Splinter Cell.....)

Geplaatst door Lonnilt
Ziet er lachuh uit :D Wanneer komt Postal 2 eigenlijk uit? Ergens halverwege mei toch..........(Maakt op zich ook niet zoveel uit, ben toch nog bezig met Splinter Cell.....)

Hij is al et goed is, nu al te koop.

Ik heb um ook al een week of zo, maar tis echt een rot spel zeg, het eerste level gaat wel maar als je bij die 2de de kerk uit probeerd te lopen wordt je de hele tijd neer geschoten :(

Maar verders wel een leuk spelletje :p

Net uitgespeeld, erg moeilijk man :)
Nu maar weer wachten op Postal 3 :)

Tot die tijd moeten we het maar doen met Red Faction 2, Rayman 3 of Enclave... :)

Ik speel Postal 2 niet echt vaak meer.. dat laden tussen die level delen is erg storend en verpest wat mij betreft het hele spel. :rolleyes:

Ik doe em niet eens meer. Ik werd et zat dankzij die laadschermen midden in de game. Bij tunnels, straathoeken etc. Dit irriteerde mij mateloos.

Ik weet wat de engine aankan, en de makers zijn er niet optimaal mee omgegaan.

Dat vond ik ook erg jammer. maar achjah ik had voor de rest weinig te doen dus ik heb er 2 of 3 dagen aan besteed en je bent klaar :)

Ik hoop dat het bij het volgende deel niet meer is (als dat deel komt iig)

Geplaatst door Muurhond

Valide, maar wel goed?

Nee, laadtijden in de levels zijn absurd, graphics zijn ook niet echt top en nou ja, tis gewoon een erg matig spel. Het ontzettend domme en stompzinninge geweld maakt het niet beter.

Geplaatst door paidor22

Nee, laadtijden in de levels zijn absurd, graphics zijn ook niet echt top en nou ja, tis gewoon een erg matig spel. Het ontzettend domme en stompzinninge geweld maakt het niet beter.

Ik ben het wel eens met de laadtijden :)
De graphics vind ik wel leuk om te zien...

Maar voor de rest : Smaken Verschillen :)

Tsjah, ik speel et niet eens meer, puur omdat die laadschermen om de haverklap opdoemen. Daar heb ik dus geen zin in, omdat ik aan één stuk door moet kunnen gamen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan