deploy menu swat 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
712
hoe kun je het deploy menu gebruiken bij swat 4?
zie screenshot
 
he net 1 kb te groot
 

Bijlagen

  • deploy menu.jpg
    deploy menu.jpg
    29,2 KB · Weergaven: 154
Deploy is neergooien. Wat gebeurt er als je er op klikt? Wordt er dan iets neergegooid of veranderd je ''wapen''? Als je wapen veranderd kan je waarschijnlijk daarna een granaat of iets anders neergooien. Je kan ook even in het boekje kijken of bij de controllerconfiguratie. Misschien staat daarbij hoe je een granaat gooit. Het zou namelijk zo kunnen zijn dat je op die mnier alleen maar iets selecteerd
 
ja maar ik kan niet in dat rechtermenu komen. de muis blijft in dat linkermenu
 
Dat is raar. Is dit probleem al vanaf het begin aanwezig, of is het kort zo?

Is het ook niet mogelijk met de toetsen van je toetsenbord?
Zijn er ergens instellingen voor de besturing? Als dat zo is kijk die even door en kijk of er iets overde muis te vinden is.

Werkt de muis wel goed bij andere spellen/programma's?
 
ja de muis werkt voor de rest wel goed, maar hoe gaat het normaal, gaat dan automatisch de muis in het rechtermenu als je over deploy heen gaat?
 
Ik weet het niet meer. Ik heb het spel een tijdje terug wel gespeeld, maar dat ben ik vergeten:confused:.

Het lijkt mij dat het gewoon kan via de muis of het toetsenbord.
 
het spel is ook al twee weken uit:cool: maar ik heb alles geprobeerd en niets werkt
 
Hou je rechtermuisknop ingedrukt (als je de standaard "style 2" gebruikt dan) en beweeg je muis naar rechts, dan kan je die verschillende opties selecteren. Met "deployen" wordt "gebruiken" bedoeld; kies je bijvoorbeeld "deploy sting grenade" dan zal iemand van je team zo'n granaat gooien op de plaats je naar wijst. Kijk je naar een deur en kies je "deploy wedge" dan zal er een klem op die deur worden gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan