derde beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterpost

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2004
Ik wil een derde beeldscherm aan mijn Geforce 8800 gtx koppelen,niet om het één beeld over drie schermen te verdelen maar om verschillende programma's over de monitoren te verdelen.Op m'n kaart zitten twee video uitgangen,dus ik dacht met een simpele splitter de boel voor elkaar te krijgen.Helaas,.. ik ga maar niet vertellen wat ik allemaal mis ziet gaan(een scherm flikkert alleen maar bv)Overigens kan ik met m'n huidige splitter alleen m'n hoofd(premair)scherm scheiden.
Wat moet ik doen en heb ik nodig om met drie schermen te werken.

grt.peterpost

er zijn niet veel kaarten die 3 schermen ondersteunen dus moet je eigenlijk een 2de videokaart erbijzetten

want een splitter zorgt voor hetzelfde beeld op2 schermen :/

of je moet zoits kopen

*klikje*

Laatst bewerkt:
Dank je voor je reactie mastermindzh,maar je legt nu precies uit wat ik wil:met een derde monitor m'n bureaublad uitbreiden.Ik ben al een tijdje gewend aan het met twee beeldschermen te werken.(gewoon praktisch)Maar ik wil mijn midi interface boven m'n klavier hebben,zodat ik me niet hoef om te draaien.Ik heb nog een verjaard/goedkoop scherm en dacht het te kunnen gebruiken om m'n bureaublad boven m'n klavier te zetten.
Ik wil dus dat die splitter zorgt voor het zelfde beeld op twee schermen.En dat gaat dus niet goed.Heb ik hem aan de verkeerde monitor gekoppeld of heb ik er een met een versterker nodig http://www.misco.nl/categories/~wci~465~/VGA & monitor splitters.htm het leek me zo simpel maar ben er nu al uren mee bezig.
nogmaals bedankt grt. peterpost.

Laatst bewerkt:
koppel alles los behalve 1 scherm (op de splitter)
doet die het? koppel 2de scherm op splitter aan
doet die het ook (automatische kloon)
en dan de derde en die zet je op uitbreiding

zo moet het volgens mij lukken

koppel alles los behalve 1 scherm (op de splitter)
doet die het? koppel 2de scherm op splitter aan
doet die het ook (automatische kloon)
en dan de derde en die zet je op uitbreiding

zo moet het volgens mij lukken

Sorry mastermindzh maar vanwege m'n werk heb ik geen tijd,..balen want ik wil zo snel mogelijk je voorstel uitvoeren.Morgen om deze tijd ga ik het proberen.Ik laat je weten of het gelukt is.En weer bedankt.
grt.peterpost

Sorry mastermindzh maar vanwege m'n werk heb ik geen tijd,..balen want ik wil zo snel mogelijk je voorstel uitvoeren.Morgen om deze tijd ga ik het proberen.Ik laat je weten of het gelukt is.En weer bedankt.
grt.peterpost

ben beniuwd :D

doe me best(zondag vrij) nu ben ik nog niet thuis.Ik heb nog een ander idee. Je (tweede,gekoppelde,hoe noem je zo iets.)beeldscherm splitsen,maar daar gaan nog wat dagen overheen voor ik dat uit kan proberen,want ook hier heb ik weer hardware nodig die niet zomaar te krijgen is http://www.alternate.nl/html/produc...iversen/Splitter_DVI-I_-_DVI-I+VGA/-1070360/? computers het is zo......
grt.peterpost

ja je moet ook het tweede scherm splitsen niet de eerste , 2de werkt altijd beter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan