Design probleem met IE. Firefox is prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0565

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2010
Beste,

Ik ben bezig met een formulier. In Iceweasel (Firefox) ziet het er prima uit. Maar in IE schijnt het niet zo mooi te zijn.

Ben op zoek naar screendumps van het formulier in zoveel mogelijk verschillende Browsers en OS.

Wellicht kunnen jullie mij screendumps geven met bij behorende Browser en OS?

En eventueel ook tips om het design in alle Browsers en OS gelijk te maken?

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt toch gewoon zelf een aantal browsers downloaden? Of een programma dat browsers simuleert?

Maar goed, ik gebruik Windows 7.
Internet Explorer 8:
Geen lijntjes onder de tekst in de textarea.
Vierkante tekstvelden. IE heeft nog altijd geen CSS 4.
Tekstvelden zijn van verschillende breedte, volgens mij is dit ook in andere browser maar in Internet Explorer valt het op door de vierkante randen.
Internet Explorer 8 (Compatibiliteitsweergave):
Tekstvelden zijn nog verschillender van breedte.

Safari 4 en Google Chrome
Als een tekstveld de focus heeft komt er een extra randje om het tekstveld heen. Dit kan in Chrome opgelost worden door outline: none; toe te voegen. Ik weet niet of dit ook in Safari werkt, dat zul je even moeten bekijken.

Opera 10 en Firefox 3.6
Geen problemen.

Laatst bewerkt:
Hoe kan je nou zeggen dat je website valide CSS heeft als dat helemaal niet zo is? Fix deze eerst eens, en check dan nog eens je site met IE... 60 fouten is toch nog best wat hmm? ;)

overgens doet IE (8) het wel redelijk hoor. Er zijn alleen geen ronde hoekjes. Drop je page eens in http://browsershots.org.

Laatst bewerkt:
Als je over de valid css link gaat met je muis dan zie je dat er bij staat dat het niet geld voor de "jQuery UI CSS".

Het is trouwens een handige link voor screendumps, bedankt.

Laatst bewerkt:
Als je over de valid css link gaat met je muis dan zie je dat er bij staat dat het niet geld voor de "jQuery UI CSS".
-_-"

Hoe moest ik dat nou weten? ;)M'n browser ondersteunt geen title-tags. (hint: fangs)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan