deskjet 510 ( hp)

Status
Niet open voor verdere reacties.

linux

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2001
goedemiddag,

ik heb het volgende probleem. Ik heb een hp deskjet 510 gekregen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik deze kan aansluiten.
Er zit uiteraard een seriele kabel aan om op je lpt1 poort te drukken. Echter zitten er voorop 2 blokjes met pinnetjes maar geen voedingaansluiting. Echter zit er wel een transformator bij met een stekker waar 4 gaatjes in zitten.
Heeft iemand enig idee hoe ik deze printer aan de praat krijg? ( lees aan het stroom krijg? )

Alvast bedankt

De netspanning zit aan de onderkant als ik mij goed herinner, maar dan met twee pinnen. Heb je wel de goede transformator?

De stekker waar 4 gaatjes in zitten, moet je onder in de printer aansluiten, naast de aansluiting voor de seriële kabel, in de hoek.

Tip: eerst de printer op z'n kop zetten. Succes.

hallo

dat is nou juist het rare ik heb de hele printer bekeken op aansluitingen. onder de printer zit een aansluiting voor de lpt1 kabel en verder niks. naast deze aansluiting is inderdaad nog wel ruimte maar daar zit geen aansluiting in.
het enige waar ik eventueel wat op aan kan sluiten zit aan de voorkant. twee blokken met beide ongeveer 8 pinnetjes die je naar boven kunt drukken.
ik weet zeker dat ik de juiste voeding heb aangezien deze printer altijd gewerkt heeft.
Het ***lige is dat ik de persoon waar ik de printer van heb gekregen niet meer kan bereiken ( buitenland )
Bedankt voor de tips maar helaas heb ik de oplossing nog niet gelezen.
vaag he ;)

Ik heb de hp deskjet 520. Bij mij zit de voeding aan de onderkant, en bij jou waarschijnlijk ook. Want aan de voorkant heb ik ook 2 van die blokjes met pinnetjes.

Zal ik dat plaatje uit gebruiksaanwijzing even mailen? Want op de site van hp kan ik niets vinden.

ik kan niks vinden maar als je mij het plaatje wilt sturen heel erg graag.
Misschien zie ik iets over het hoofd.

Het gaat om de kabel onder de interfacekabel.

Bijlagen

• printer.jpg
    printer.jpg
    23,2 KB · Weergaven: 67
wel een hele onduidelike aansluiting hahahahha
**** zeg kon echt niks vinden.
Hij werkt gelukkig ;)
nogmaals bedankt voor het sturen van het plaatje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan