deskop

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rud06
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rud06

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
hoi
alles wat ik download of opslaan,maakt het een deskop (configuratie instellingen) in de betreffende map. als ik een foto of wat dan ook opslaan, maakt het een onzichtbaar deskop.en als ik het bestaand wil verwijdert,krijg ik te zien dat er verborgen bestanden in het map staat. weet iemand een oplossing om dit te voorkomen? :rolleyes:

Hier is geen touw aan vast te knopen. Wat is het probleem precies?

En wat heeft het met overklokken te maken? Wat gebruik je voor besturingssysteem? Firefox maakt meestal een .dat bestand erbij en als het downloaden voltooit is, is dat ook weer weg ;)

Alle eerder gegeven tips lijken volstrekt onjuist. Waar het om gaat is dat de topic-starter in Verkenner alle bestanden laat zien, incl. de bestanden die verantwoordelijk zijn voor de miniaturen/voorbeeldwergave van bestanden (thumb.db) in Verkenner en andere (weergave-)instellingen (desktop.ini) etc. die bestanden zijn normaal gesproken helemaal niet zichtbaar.

Zorg er eens voor dat systeembestanden en verborgen bestanden NIET worden getoond in Verkenner, en dan zie je dergelijke bestanden niet meer ontstaan (ze staan/zijn er natuurlijk wel).

Tijs.

Laatst bewerkt:
het probleem is, dat als ik iets wil verwijdert ,krijg ik steeds te zien; In deze map bevind zicht 1 verborgen bestand(en) Als u deze bestand(en) wil selecteren,dient u de optie alle bestanden weergeven in te schakelen dat verschijnt als u in het menu beeld op mapoptie klikt. maar dit heb ik nooit eerder te hebben gezien,is sinds vorige week :)

Hier is geen touw aan vast te knopen. Wat is het probleem precies?

overklokken??? :shocked: ik gebruik Windows XP
nee geen FireFox enz.

En wat heeft het met overklokken te maken? Wat gebruik je voor besturingssysteem? Firefox maakt meestal een .dat bestand erbij en als het downloaden voltooit is, is dat ook weer weg ;)

maar dit heb ik nooit eerder te hebben gezien,is sinds vorige week :)

Alle eerder gegeven tips lijken volstrekt onjuist. Waar het om gaat is dat de topic-starter in Verkenner alle bestanden laat zien, incl. de bestanden die verantwoordelijk zijn voor de miniaturen/voorbeeldwergave van bestanden (thumb.db) in Verkenner en andere (weergave-)instellingen (desktop.ini) etc. die bestanden zijn normaal gesproken helemaal niet zichtbaar.

Zorg er eens voor dat systeembestanden en verborgen bestanden NIET worden getoond in Verkenner, en dan zie je dergelijke bestanden niet meer ontstaan (ze staan/zijn er natuurlijk wel).

Tijs.

Omdat je aangeeft windows XP te hebben lijkt me dit hier beter op zijn plaats te staan dan in de rubriek overklokken.
Heb het dus hier naar toe verplaatst.

[Windows-toets]r toetscombinatie -> control folders
Tabblad Weergave
Knop "Standaardinstellingen herstellen"

Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan