Desktjet F2490 Het niet printen van een document

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjorsvde

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Hallo,

Mijn Deskjet F2490 heeft sinds een korte tijd het probleem dat hij geen documenten meer uitprint. De afdruktaak wordt wel verzonden naar de printer. Er wordt ook aangegeven dat er 1 document in de wachtrij staat en daarna is die plotseling weg zonder dat er is afgedrukt. Ik had eerst alleen het printer gedeelte opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkte niet. Dus vanavond heb ik alles verwijderd, opnieuw opgestart, geïnstalleerd, opnieuw opgestart en de printer een keer aan en uit gezet. Maar het probleem is nog niet verholpen.
Kan iemand mij misschien een oplossing bieden.
De andere functies, zoals het scannen werken wel gewoon, dus er is wel gewoon een verbinding met de pc.

Alvast bedankt!!
Gr, Sjors

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je de kabel wel eruit gehad + printer uit tijdens installeren?

Ja, heb gewoon de instructies gevolgd en de kabel pas bij stap 6 erin gestoken.

Inmiddels ook de het Print diagnoseprogramma uitgevoerd, maar dat heeft ook niet geholpen. De stroom is er ook helemaal af geweest en dat heeft ook niet mogen baten :(

Zojuist ook een HP Print Diagnostic Utility check uitgevoerd. Hierbij geeft hij aan dat alles goed gaat. De testpagina wordt "afgedrukt" maar komt er dus ook niet uit. Weer alles opnieuw geïnstalleerd, maar het werkt nog steeds niet :( zijn er nog andere experts?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan