desktop bakcground

Status
Niet open voor verdere reacties.

caroline77

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Berichten
3
Hoi

Hoop dat dit de juiste rubriek is. Anders zeggen jullie maar waar ik het moet zetten.

Onze IT vindt dat wij niet op onze desktop mogen zetten wat we willen. Daarom hebben ze er standaard ons bedrijfslogo opgezet. Je kan dus de desktop niet meer veranderen via rechtermuisknop - properties. Vroeger kon ik dat omzeilen door in MyPictures op de foto te gaan staan die ik wou, rechtermuisknop, SetAsBackground. Dat gaat nu ook niet meer.
Weet er iemand een manier om dat toch te omzeilen?

Bedankt
Caroline
 
Het is natuurlijk niet voor niets dat dergelijke regels worden ingesteld……………………….denk je daar ook aan ?
 
Natuurlijk denk ik daaraan. Maar dat is niet het onderwerp, is het wel?
 
En wij zei systeembeheer toen je hun dit vroeg?
 
Ach laat maar. 'k Zoek me wel een ander forum waar ze wèl een zinnig antwoord kunnen formuleren.

@ mario: spreek jij ook Nederlands?
 
Ach laat maar. 'k Zoek me wel een ander forum waar ze wèl een zinnig antwoord kunnen formuleren.

@ mario: spreek jij ook Nederlands?

Als die policy via de active directory wordt gestuurd kun je wel 100 forums bezoeken maar dat gaat je grote probleem niet oplossen. Je kunt beter aan het werk gaan dan in de baas zijn tijd onzinnige dingen doen zoals achtergronden willen veranderen. En ikke spreek nederlants very well..dank je...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan