Hallo, ten einde raad heb ik me bij dit forum geregistreerd, ik hoop dat een van jullie kan helpen
Verschillende spellen die ik speel crashen na enkel minuten "naar de desktop". Dit zonder foutmelding of wat dan ook. Meestal gebeurt dit bij het loaden van een savegame. Een nieuw spel blijft meestal wel lopen :S
Dit is b.v. het geval bij Championship manager 01/02, Beach Life, Stronghold Crusader enz.
Ik vermoed dat er iets met mijn geheugen is. Zelf heb ik er niet veel verstand van, maar iemand heeft een jaar geleden op onorthodoxe wijze met mn geheugen gespeeld meen ik.
System Information------------------
Time of this report: 1/7/2006, 13:31:03
Machine name: REIN
Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) (2600.xpclient.010817-1148)
Language: English (Regional Setting: English)
System Manufacturer: n/a
System Model: n/a
BIOS: Award Modular BIOS v4.51PG
Processor: Intel Pentium III processor, ~500MHz
Memory: 160MB RAM
Page File: 183MB used, 203MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: None
DxDiag Version: 5.03.0001.0904 32bit Unicode
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen, ik verveel me namelijk rot Mocht je iets nodig hebben (volledige dxdiag, EVEREST analyse of wat dan ook), laat het me even weten.
Bij voorbaat dank!
Reinoud
(ik heb even de search optie gebruikt, en hoop dat dit topic niet onnodig geplaatst is)
Verschillende spellen die ik speel crashen na enkel minuten "naar de desktop". Dit zonder foutmelding of wat dan ook. Meestal gebeurt dit bij het loaden van een savegame. Een nieuw spel blijft meestal wel lopen :S
Dit is b.v. het geval bij Championship manager 01/02, Beach Life, Stronghold Crusader enz.
Ik vermoed dat er iets met mijn geheugen is. Zelf heb ik er niet veel verstand van, maar iemand heeft een jaar geleden op onorthodoxe wijze met mn geheugen gespeeld meen ik.
System Information------------------
Time of this report: 1/7/2006, 13:31:03
Machine name: REIN
Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) (2600.xpclient.010817-1148)
Language: English (Regional Setting: English)
System Manufacturer: n/a
System Model: n/a
BIOS: Award Modular BIOS v4.51PG
Processor: Intel Pentium III processor, ~500MHz
Memory: 160MB RAM
Page File: 183MB used, 203MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: None
DxDiag Version: 5.03.0001.0904 32bit Unicode
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen, ik verveel me namelijk rot Mocht je iets nodig hebben (volledige dxdiag, EVEREST analyse of wat dan ook), laat het me even weten.
Bij voorbaat dank!
Reinoud
(ik heb even de search optie gebruikt, en hoop dat dit topic niet onnodig geplaatst is)